לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מחשב מסלול מחדש

Avatarכינוי: 

בן: 71

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עוד גרפיטי (2)


הנה עוד שני ציורי גרפיטי:


את זה עשיתי, לפנות בוקר, על קיר שמצאתי מוכן, עם סולמות הידראוליים, שכנראה הוכנו, מבעוד יום, לגרפיקאי/צייר שלטים האמיתי.

התמונה הזו צולמה למחרת בבוקר, כשהפועלים התחילו לכסות את הקיר בצבע ירוק, כמה דקות לפני שעלו על היצירה שלי.

 



ואת זה עשיתי בהשראת הסרט 'לינקולן'. יש שם סצנה שבה אחד המתנגדים לשחרור עבדים אומר "היום נשחרר אותם, מחר ניתן להם להצביע ובעוד כמה שנים - גם הנשים ידרשו זכות הצבעה" (ע"ע 'וואלה, יופי').

 

גינון אנכי

את הסרטון שעשיתי על הקמת מערכת גינון אנכי בבי"ס בסולם צור, אני לא יכול להטמיע בעמוד הזה. למה? כי עברתי לפרסם את הסרטונים שלי ב-Vimeo ומערכת ישרא יודעת היום להטמיע רק סרטוני יוטיוב.

אבל קישור לסרטון אני עוד יכול להביא:

https://vimeo.com/87797392

 


 

 

פעם עוד אפשר היה להטמיע כאן סרטוני וימאו, אבל המערכת ההיא המשיכה להתפתח וישרא - בואו נסתפק בביטוי 'נעצרה'. כי למה להגיד 'נסוגה'? אבל בפועל - כבר לא ניתן לעשות את זה . ישרא ממש דוחפת אותי לצאת ולחפש פלטפורמות אחרת - נגיד אתר משלי.

 

למה עברתי לוימאו (שלהבדיל מיוטיוב היא פלטפורמה שאינה חינמית)? כי שם אפשר להחליף את הסרט מבלי לאבד את כתובותו. וזה ממש חיוני במקרים שבהם, אחרי שהסרטון הועלה לאויר ואחד המעורבים שצפה בו - ביקש לשנות משהו. למה יוטיוב לא מאפשרת להחליף את הסרטון מבלי לאבד את כתובתו (ובכך לקטוע את הקריירה שלו)? כי גם הם רוצים להכנס למועדון החברות שיש לי חשק לפגוש את ההנהלה ולהגיד לכל אחד מהם: What are you, some kind of an idot? הרי אתם מאבדים את הקהל שלכם בגלל שטויות.

 

השבוע חשבתי על עוד כמה מוצרים כאלה:

* התקן ה-USB שבו אני מהמר בכל פעם שאני תוקע אותו על הכיוון הנכון. אגב, במחצית מהמקרים אני פוגע כבר בנסיון הראשון.

* הטלפון שלי (נקסוס 5) שעוצב באופן כל כך אלגנטי עד שאני לא מבדיל בין צידו העליון והתחתון. כאן לא ויתרתי וסימנתי את צידו העליון.

* חיבור הטעינה של הטלפון שלי. גם כאן ריססתי את אחד מצדדיו בצבע לבן ועכשיו אני מצליח לדלג על שלב הניחוש כשאני מחבר אותו למטען.

* Digital Tutor - בי"ס וירטואלי שמציג מבוא לקורס בתוכנת תלת מימד (Cinema 4D) בחינם. אבל את הקבצים למבוא הזה הוא מספק רק לאלה שכבר נרשמו ומשלמים. למרות שהבהרתי להם שללא הקבצים אין ביכולתי לעקוב אחרי שעורי המבוא (כדי שאוכל לשפוט אותו), הם סירבו לספק אותם. ואני לקחתי, כמובן, קורס אחר. כמה הם מפסידים? אני מעריך שכ-2000 ש"ח.

נכתב על ידי , 2/3/2014 21:58   בקטגוריות איורים, איכות סביבה, גרפיטי, הגיגים, טבעונות, למה צריך להגיד לכם הכל, משפט השבוע, סיפורים מהחיים, עריכת וידאו, תלת מימד ואנימציה, צרכנות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גרפיטי


לאחרונה העליתי כמה תמונות לפייסבוק של גרפיטי שעשיתי. כן, בלילה, עם פחית צבע, מכחול וספריי בגוון תואם (טכניקה משולבת שפיתחתי אשר מפיקה גרפיטי שנראה ישן כבר ביומו הראשון).

אבל פייסבוק זה קצף על המים. וכאן? כאן זה מקום מסודר (ע"ע 'נצחי').

אז הנה אני מרכז כמה מהעבודות האלה.

 


כאן עוד כתבתי עם שבלונה




על גדר ההפרדה מצידה המזרחי. כן, שילמדו עברית. את הפרצופים עשיתי בעזרת שבלונה

 

 

 

שוב על גדר ההפרדה, במחאה על תרבות הנהיגה של המגזר. אפילו מורי הנהיגה בגליל המערבי, לא מצליחים לשמור מרחק שעולה על חצי שניה. כאן (וגם בגרפיטי הקודם על הגדר הזו) נעזרתי בסולם הגבוה של אנטולי (שם בדוי). פה כבר נגמלתי מהשבלונות.



 

את זה עשיתי במסגרת האקטיביזם הטבעוני שלי על דלת מחסן של משחטת עופות באזור הצפון.
למרות שזה גרפיטי ומחאה וכיו"ב, בחרתי גוון שיצרום כמה שפחות את ההרמוניה הצבעונית ששרתה במקום

 



את זה עשיתי ביולי, אחרי שלפי-פרסומים-זרים טילים שנורו מספינות ישראליות פגעו במצבורי תחמושת סוריים (ע"ע 'להכות בבשאר בעודו חי').

 

יש עוד, אבל אני חושב שאלה - הכי טובים.

נכתב על ידי , 15/2/2014 12:19   בקטגוריות איורים, הגיגים, משפט השבוע, גרפיטי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
149,194
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלישע דביר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלישע דביר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)