לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג הכתיבה שלי



Avatarכינוי:  Mr.Flakes

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שיר שלא שווה כלום


אני עפר ואפר, תולעת ולא איש

אין בי שום דבר ששוה להדגיש

 

לא המצאתי המצאות גדולות ומדהימות,

לא שיניתי את העולם אפילו בדבר פעוט

 

אין לי זכות אבות שתגן עלי

לא הכנתי כלום, אין דבר יציר כפיי

 

מי אני בכלל שאתפאר

מה אטען מה אצטדק מה אדבר?

 

מה תרמתי בכלל בחיי הקצרים?

אולי סבל וכאב לכמה חברים.

 

- - -

 

אין לי במה להתגאות, כי לא עשיתי כלום, וכל מה שעשיתי עשו לפני.

יום יבוא..

נכתב על ידי Mr.Flakes , 23/5/2009 23:53   בקטגוריות עובר בראש, קטעים, רגשות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה - מלחמה על עצמי


ברוכים הבאים, זה הוא בלוג הכתיבה שלי.

כאן ארשום את כל הרעיונות לקטעים סיפורים ושירים שעולים במוחי, מעין מגירה שכזאת.

אשמח אם תגיבו את דעתכם וכמובן, אם פגעתי, אני מצטער אבל אלו הם דעותי ועליכם ללמוד לקבל אותן.

קריאה מהנה וחג שני שמח. (:

 

- - -

 

מלחמה על עצמי

בפתחה של מלחמה עומד מצביא, רמקול בידו.

"זוהי מלחמה!" הוא קורא, "מלחמה על עצמי".

הנכם נדרשים להסתדר בשורות.

חלקכם ישובצו חלקכם ינופו.

 

 

במהלך מלחמה הכל רועד, טייח מתנתק מהתקרה משאיר אחריו אבק בכל החדר.

המצביא נופל על ברכיו בוכה.

 

באמצע מלחמה מצביא על ברכיו, בגדיו מלוכלכים, בעינו דמעה.

ממעמקים חולם על דמות טהורה.

ההבנה חודרת אל ליבו לפתע ככדור טועה.

קם על רגליו, תוקע בחצוצרה ובצעקה רמה שואג "הסתער".

 

בסופה של מלחמה מצביא עומד, בגדיו מצוחצחים ונקיים.

צל"ש גדול על חזהו ובליבו גאווה.

 

- - -

ועכשיו, בעיברית (שורה לכל פסקה):

 

בתחילת חייו אדם מתעצב, נקבע בשבילו איך הוא יראה, מה יהיו תכונותיו לטוב ולרע.

במהלך החיים אדם עובר זעזועים שמכים בו וגורמים לו רצון לשנות תכונות רעות שבו.

מהמקום הכי נמוך, מהמשברים, אדם מבין שהוא צריך לשנות, הוא לוקח החלטה ו"מסתער" על ביצועה.

אדם נלחם על חייו, אדם ניצח במלחמה.

נכתב על ידי Mr.Flakes , 14/4/2009 16:14   בקטגוריות קטעים, החיים, עובר בראש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסדרניק ב-14/4/2009 16:36
 



321
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr.Flakes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr.Flakes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)