לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג הכתיבה שלי



Avatarכינוי:  Mr.Flakes

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½/ן¿½ן¿½ן¿½/ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½/ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ילדות קשה


זכרונות נוראים של חיים הרוסים נונתנים את טעמם המר.

הפצעים הגלידו אך הפגיעות בנפש לעד את דברן יגידו.

 

העולם זורק אותך לתוך בריכה, בריכה מלאת רפש, מסתכל עלייך מנסה לשחות וטובע.

 

דברים טובים לא מתרחשים סתם כך, הרוע לא נח לרגע.

 

מי בכלל ירצה בחברתי? עם כל מה שעברתי, עם כל מה שחוויתי.

רציתי לשנות סדרי עולם! לא להסתכל מהצד ולהעביר את הזמן ב"סתם"!

 

הרגשה נוראה של פרידה ראשונה מההבל שנקרא - חיי.

 

- - -

 

ולכם מנובלים, לכם שהחלטתם שאני אהיה שק החבטות שלכם, רק יסורין אני מאחל!

שתדעו שאתם יצרתם אותי, מכל הרוע שאכלתי ממכם צמחתי!

כל אחד יגיע למקום אליו הוא שייך, מקווה שאתם נהנים במקום שלכם, אני גאה בשלי.

נכתב על ידי Mr.Flakes , 8/5/2009 01:12   בקטגוריות אני מאשים, עובר בראש, כעס/זעם/תסכול/אכזבה, החיים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-6/8/2009 03:01
 



321
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr.Flakes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr.Flakes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)