לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Marien - בלוג החתימות הגדול.


התענוג מתחיל כבר מעכשיו.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

- פוסט שני יוצא לדרך . :)


פוסט 2
היה לי מאוד כיף לדעת שאתם נהנים,היו לי הרבה תגובות
וקיבלתי פשוט מ-ל-א הזמנות. אתמול עבדתי קשה בשביל להכין
אותן ולסכם את עניין החתימות לפוסט הזה. :)

כמה חוקים להזמנות ;
 להזמין אך ורק בשפה הכתובה. {עברית זה עברית,ואנגלית זה אנגלית. }
 חתימות למנויים,יש להזמין בעת צירוף האימייל.
 אין להזמין מכינוי רגיל,אך ורק משם משתמש מאומת!
 אין להזמין יותר מפעם אחת חתימה מסוימת.
 יש להביא קרדיט עם קישור מצורף בעת השימוש.

אין הרבה חתימות להיום,מצטערת;
* חתימה מהפוסט שעבר למנויים לכולם (חד פעמי)
* חתימה חדשה שהכנתי לכולם
* חתימה חדשה שהכנתי למנויים :)
לא להזמין יותר!
1.
1.love,shira
2. Post 5
3.Sakura Team
4. Team Ler 
5.Love, Noa :3
6.Ofri

7.♥ The team
8.Anat (:
9.The Team
10. (=  danoosh

2.

1.love,shira
2.New Post (:
3.Sakura Team
4. Adi (: 
5.Noa <3
6.MAI :)
7. 3> Karin
8.♥ The team
9.Anat (:


~ חתימה למנויים בלבד! יש לצרף קידומת לאימייל בעת ההזמנה. ~
1.קלי
2.קארין 3;
3.הצוות 3>
4.ענת 3:
5. טוויטי

פרסים מפוסט שעבר;
אני לא השקעתי בטירוף,אבל זה לקח לי זמן... למה?כי סה"כ כתבתי שיש פרס
חתימה,והיה צריך להבין שצריך לכתוב את הפרטים אם זה נכון.ניסיתי להתאים לצבע
הבלוג וכתבתי את שם הבלוג שלכם. תהנו .3>
כמה יש ומהמבצע בטרום פתיחה (לגאיה)









כמעט שחכתי את הלינקוקים ;
עיוותים;
ארנולד
אוגוסט
קייטנת קיץ גדולה מהחיים
מבצע;
דולמייקר בלונדי
אוגוסט

כמה יש שקיבלו לינקוק (סיבות אישיות.) ;
דולמייקר בלונדי
Enter בלוג להרבה
Explore


חתימות מוכנות;
ח ו ב ה קרדיט + קישור זה לקח לי המון זמן!














































































מבצעון;

* משמאל לימין *
1>641971
2>683324
3>706523
4>687843
5>704486
6>687647
7>637716

מקווה שאהבתם!
העלאתי סך-הכל את כל הפרסים ותזהרו להגיד שלו,חחח סתם,אם חסר כלשהו פרס,וכתבתי לכם
בבלוג או שהייתם בטוחים שקיבלתם פרס על זה שפתרתם משהו נכון,בבקשה תודיעו לי.
חשוב לי שכולם יהיו מרוצים.
עוד מנוי אחד וכבר ישלנו 50 מנויים. אתם חייבים לעשות את זה! <:

נכתב על ידי , 2/8/2010 14:30  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Explore H&D ב-5/8/2010 23:17
 



לדף הקודם   
דפים:  

6,529

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוג החתימות Marien (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוג החתימות Marien (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)