לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאפת שטות


עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Kafat.Shtut

Avatarכינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

קונספירציית טו' באב - צד הגברים צד הנשים נשים


אחרי ארבע שנים בהן הייתי בקשר זוגי עם מס' בנות כשהאחרונה שבהן הייתה נפלאה, שברתי לעצמי את המסורת וטו' באב הנוכחי מצאתי את עצמי כשחקן חיזוק בשורות הרווקים. כן כן, עברתי לקבוצה של אלו שיוצאים בטו' באב להשתכר באיזה פאב ולצחוק על כל זוג קיטשי ברחוב המורכב מאישה הנושאת חיוך ספק מאוהב - ספק דבילי וגבר עם מבט חולמני התוהה כמה שעות נוספות ייאלץ לעבוד כדי לממן את הערב הזה, הולכים כשהם מחזיקים ידיים שאחרי 10 דקות כבר התחילו להזיע אבל לא נעים לאף אחד להיות הראשון שמנתק מגע, אז יישארו ככה עד שיגיעו לבית.

 

בכל אופן, מנקודת מבטי, טו' באב הוא קונספירציה, מחושבת ומתוכננת היטב, של קבוצת נשים מחתרתית הממציאה ימים מיוחדים אותם גברים יישכחו, ויקנו לאישה טענה נוספת להעלות בכל ריב במהלך 5 השנים הבאות של הזוגיות.

 

אבל עדיין חוגגים את היום הזה , ולדעתי זה די נחמד, כל עוד יש לך בת זוג קבועה ולא איזו מישהי שהשתמשת בתירוץ הטו' באב כדי להזמין אותה לדייט. אבל שימו לב שהחגיגה ליום זה שונה מאוד בין שני המינים.

 

בחודש שלפני טו' באב האישה כבר שמה לב לתאריך המודגש אצלה ביומן ומסביבו לבבות ורודים זוהרים. הגבר מצידו ממשיך בחיים כרגיל.

שבוע לפני הבחורה כבר מכינה במלאכת הכנת המתנה עליה חשבה במשך כל החודש, כשהיא גוזרת צובעת, מדביקה, משווה מתנות מתייעצת עם חברות. הגבר מצידו מתנהג כהרגלו מבלי לדעת מה הולך ליפול עליו בקרוב מאוד.

 

ביום שלפני יום האהבה הגבר מבחין במקרה כי הקניון מוצף בדוכנים מקושטים בלבבות, מאחוריהן ניצבות מוכרות שסביר להניח שדייט הן לא יימצאו ליום האהבה. פה כבר העניין מתחיל להעלות חשד ובחשש רב הגבר שואל את המוכרת מה פשר העניין. כשהוא מקבל את התשובה,  נתקף הלם, מעלה פרצוף מבוהת ורץ במעגלי פאניקה עד שמתעשת וקונה את הדבר הקיטשי ביותר שיכול היה להעלות על רוחו - דובי עם לב. (הסבירות, באחוזים, שבמהלך הזוגיות גבר יקנה לאישה שלו דובי הוא 97.4%).

 

בכל אופן ביום עצמו כשנפגשים ומחליפים מתנות, האישה מצידה מתרגשת ומזילה דמעה, מחבקת את הדובי, קוראת לו באיזה שם חמוד ולא גברי בעליל, ואתה מצידך מנסה להעלות חיוך ולהפגין הוקרת תודה נוכח המתנה "וואי תודה, באמת רציתי קולאז'  בגודל 3 מטר על 3 מטר  עם מלא  תמונות שלנו מתנשקים"

 

אז אני מאמין שמרגע קריאתה קטע הזה רוב הבנות שקיבלו דובי אתמול ייסתכלו בעין עקומה עליו ועל הבחורים שלהם. אז באמת, אין סיבה לכעוס, אנחנו בנים ובנים לא בהכרח שמים לב לדברים האלה, ואנחנו משתדלים להפגין  אהבה כלפיכן במהלך כל השנה ולא צריכים יום מיוחד בשביל להפגין את זה.

 

טוב, התירוץ הזה תמיד עובד.

 

 

יום אהבה שמח!

 

נכתב על ידי , 4/8/2012 14:04  
הקטע משוייך לנושא החם: טו’ באב-חג האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,993

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברק הלימי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברק הלימי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)