לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי גם בשעה הכי קשה , יש רק 60 דקות .. ,


I don't know why I'm still surprised.

Avatarכינוי:  סמייליי (:

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

בכיוון הלא נכון .


תמיד הייתה לי חולשה אליו , בכל פעם שנוצר בנינו קשר אני שוקעת במחשבות עד כמה שפשוט

מתחשק לי לטרוף אותו , אני פשוט לא עומדת בפני החיוך והמבט שלו

הוא גורם לי להתרגש כל פעם מחדש ואני מכירה אותו קרוב לשבע שנים .

תמיד הוא זה שרצה יותר , שהתגעגע ואהב ואני כל פעם הייתי מוצאת את עצמי עם מישהו אחר

למרות שהוא לא יוצא לי מהראש והכי הורג אותי שאני בכלל לא מבינה למה זה ככה

אף פעם לא היה בנינו כלום אפילו לא נשיקה תמימה ואיכשהו אנחנו תמיד מוצאים דרך לחזור אחד לשני לחיים :)

ואני עכשיו בכלל עם מישהו אחר , כמו תמיד .

כמה פעמים חשבתי שזהו לא דיברנו קרוב לשנה והוא מעיר אחרת

וחשבתי לעצמי זהו פה הסוף פה זה נגמר

ולא , הוא פשוט מופיע עם כל החן הזה והקסם ומחבק אותי חיבוק כל כך אמיתי .

אני בחיים שלי לא התרגשתי כלכך כמו שאני מתרגשת לידו אני נכנסת פשוט לעולם אחר

הוא מדהים . אם הייתי יכולה לעצור את הזמן הייתי הולכת אליו ומספרת לו הכל

אבל אני בחיים לא יעשה את זה אנחנו נמצאים במקומות שונים בחיים , אנחנו רוצים דברים שונים מהחיים .

 

 







נכתב על ידי סמייליי (: , 1/11/2012 00:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,993
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסמייליי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סמייליי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)