לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2009

מיאו


ישבתי לי וחשבתי כל היום שאני רוצה לעדכן היום את הבלוג, אבל אין לי מושג מה ועל מה לכתוב... ואז, בסביבות עשר וחצי בערב, מצאתי את עצמי באתר ynet. מעבר מהיר על הכותרות ו... כן, בהחלט! מצאתי משהו להתחיל איתו את הפוסט!!!

" המצרי שלא נבחר לראש אונסק"ו: "מזימה יהודית" "
ואני אומרת - ברור! זה הכל בגלל היהודים האלה... רגע, מה?!
התת כותרת, או איך שלא תרצו לקרוא לכמה שורות המודגשות הבאות אחרי הכותרת ולפני הכתבה עצמה, הלכה ככה: " עם שובו לקהיר טען שר התרבות המצרי כי מזימה יהודית "שבושלה בניו-יורק" היא שמנעה את בחירתו לראשות סוכנות האו"ם. "היה ברור לקראת סוף המירוץ שהייתה מזימה נגדי" "
אני חושבת שכל הערה נוספת רק תגרע... מצד שני, איך אפשר להתאפק ולא לצעוק "זה הכל מזימה ציונית!!!" ?..

אז איפה היינו?.. אה, כן... פוסט.
האמת היא שזה לא נכון שאין לי על מה לכתוב. בעצם דיי הרבה דברים עוברים עליי לאחרונה... רק שעל חלק גדול מהם אני מעדיפה שלא לכתוב כי אני לא ממש רוצה לחשוב עליהם - אחרת הקוראים עוד יפסיקו להתלונן כמה שהבלוג שלי יותר מידי אופטימי. חלק אחר אני לא רוצה לפרסם בינתיים. כנראה מדובר בסוג כלשהו של אמונה תפלה - אני מפחדת שאם אפיץ את הידיעה מראש, הכל עוד יתבטל. יש גם דברים שנראים לי קטנים מידי בכדי להיות פוסט שלם, ועד שיש כמה כאלה הראשונים כבר נשכחים או נהיים לא אקטואליים... ואז שוב אין מספיק חומר בשביל פוסט. ובסוף כשאני מחליטה בכל זאת לכתוב את מה שיש, אני לא מצליחה להזכר על מה בכלל רציתי לכתוב. יכול להיות שמרוב זיקנה אני כבר מאבדת את הזכרון... או שאלה הלימודים שדפקו לי את הראש?.. אגב, אם כבר לימודים, אני מניחה שעם תחילת הסמסטר הזמן החפשי שלי אמנם יקוצץ קשות, אבל יהיו לי יותר דברים מעניינים לכתוב (כלומר, דברים שיעניינו לא רק אותי). לפחות כך אני מקווה... אז הפוסטים אמורים להשתפר (מי אמר 'אמור זה שם של דג'?!?!?! )

לילה טוב בינתיים,
שלכם, ויקי.

נכתב על ידי , 23/9/2009 23:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-27/9/2009 01:18




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)