חפש בבלוג זה

25262728293031

10/2009

אילת

אני והחבר בילינו לנו שלושה ימים באילת! חזרתי אתמול בערב. היה כיף, אבל בהחלט קצר מידי (התכנון המקורי היה 3 לילות, והתקצרות החופשה דיי מבאסת אותי). עכשיו מצפים להזדמנות הבאה לחופשה...
ההגעה שלנו לא הייתה חסרת הרפתקאות. התכנית הייתה להגיע לבאר שבע ברכבת ומשם לקחת אוטובוס לאילת. בפועל הרכבת הגיעה לבאר שבע באיחור של 45-50 דקות(!), מה שגרם לכך שפיספסנו את האוטובוס והיינו צריכים להשיג כרטיסים לאוטובוס חדש. בהתחלה בקופה אמרו לנו לחכות, אז עמדנו לנו בצד וחיכינו יחד עם עוד כמה אנשים. לבסוף החליטו להקצות אוטובוס נוסף לקו של 12 (האוטובוס שרצינו לקחת בהתחלה היה האוטובוס של 10) והיינו צריכים להוסיף 14 ש"ח "דמי ביטול". לבסוף הגענו לאילת בשלום ולקחנו מונית למלון. החדר שלנו היה נחמד, הייתה לנו מיטה ענקית (שלוש כריות... מספיק מקום כדי ששנינו נישן באלכסון ונתפרע מבלי להפריע האחד לשני).
בערב הראשון הלכנו לאטרקצייה NIGHTMARE. אני גיליתי על קיומה לגמרי במקרה באינרנט כשחיפשנו בילויים אפשריים באילת, לכן אסביר במה מדובר. זהו מבוך שהמטרה היא להגיע מהכניסה שלו ליציאה, כשהולכים בחשיכה מוחלטת, מודרכים על-ידי נקודות אור זעירות וכל מיני דברים מפחידים עלולים לקרות לכם בדרך. אם מחליטים שזה מפחיד מידי, צריך לצעוק "nightmare", ואז אחד הבחורים המפעילים נכנס להוציא אתכם משם בשלום. על הקיר הם סופרים את כמות האנשים שהוצאו כך, דרך "יציאת השפנים" - הכמות עומדת על מעל ל-11,000. אני אומרת לכם בכנות, זו חוויה בלתי נשכחת וזה משהו שבחיים לא הייתי מוותרת עליו! זה מושקע הרבה מעבר ממה שיכולתי לקוות וזה באמת מפחיד. מומלץ ביותר! (וכן, הגענו עד הסוף של המבוך בשלום ).
בערב השני היינו במופע WOW. אני אישית התאכזבתי... שמעתי מאנשים (ובינהם גם ההורים שלי) שהיו במופעים קודמים שלהם (הנוכחי זה WOW7), כולם סיפרו פה אחד כמה זה מדהים, כמה הם מבצעים דברים בלתי אפשריים... אז כן, רוב המופעים היו יפים, אבל בקטע שהם הציגו את ה"זמרת" שלהם היא אפילו לא טרחה לפתוח את הפה בזמן כשהקול נשמע מההקלטה, בכל קטעי המעבר הריקודים היו לא מסונכרנים לחלוטין, ובשניים מהקטעים הרקדנים המופלאים פשוט פישלו, והיו גרועים יותר אפילו מהקטעי מעבר. על זה הם לוקחים 105 ש"ח לאדם?! מזל שהייתה לנו לפחות הנחה...
ביום השלישי היינו בעיר המלכים. טוב, אני לא חושבת שיש עדיין מישהו שלא שמע על המקום, אז לא אספר יותר מידי. היינו בתקופה של בין החגים, לכן היו שם יותר עובדים ממבקרים, עלינו פעמיים על המתקן של המים ולחלוטין בלי תור (בפעם הראשונה לפנינו ישבו ילד קטן חמוד במיוחד עם אמא שלו, וכל הדרך הילד סיפר לנו ש"עכשיו יהיה החלק הכי טוב!" ודברים דומים, בפעם השנייה היינו לבד וקנינו את התמונה שלנו ).
אני חושבת שזה דיי מסכם את החופשה... מה עוד אפשר לספר? האוכל היה טעים, הבריכה קרה והאויר חם. היה קצר וחבל שנגמר... ממש התנתקתי מהמציאות, מהלימודים, מהפרוייקט והמועד ב' שאני צריכה ללמוד אליו... בהמשך אולי אפרסם תמונה/ות (המצלמה הייתה שלו, משמע התמונות הן אצלו...).

ויקי.
נכתב על ידי , 2/10/2009 17:01
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט