לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

11/2009

עומדות בפניי שלוש אופציות... מה אתם הייתם בוחרים במקומי?


אפשרות א': לנסות להגיע לחיל הים, ליחידה בה נמצא כבר מישהו שאני מכירה.

יתרונות:
            - קיימת סבירות של כ-99% שהחבר שלי יהיה ביחידה הזאת, וכך אוכל לראות אותו.
            - אני בטוח לא אמצא את עצמי בתפקיד חסר תועלת ובלתי נסבל, ואם לא אוהב את התפקיד שאליו אגיע - יהיה לי קל יותר לעבור תפקיד מאשר במקום אחר.
            - אני מכירה כבר מישהו שנמצא שם, משמע אני לא אגיע למקום שאני בודדה בו ולא מכירה אף אחד.

חסרונות:
            - הבסיס ממוקם בצפון ואני גרה בדרום המרכז, מה שאומר נסיעות ארוכות וכנראה גם לא לחזור הביתה בכל יום (וזה מצב שבהחלט נשבר לי ממנו בטכניון).
              במצב כזה, הסיכוי לכך שבדירה החדשה שהמשפחה שלי תעבור אליה יהיה לי חדר משלי הוא קלוש, כי חבל יהיה לשלם סתם על דירה גדולה יותר.



אפשרות ב': לנסות להגיע לחיל הים, דרך אותו אחד שאני מכירה, אך לבסיס נוסף שלהם ברמת גן.

יתרונות:
            - הבסיס ממוקם קרוב יחסית לבית, מה שיחסוך זמנים של נסיעות ויאפשר לי לגור בנוחיות בבית (ויהיה לי חדר משלי).
            - בגלל הקרבה לבית - אולי אוכל למצוא לי עבודה זמנית לאחר הצהריים לשם השלמת הכנסה.

חסרונות:
            - אני לא אהיה לא עם החבר שלי ולא עם הבחור שאנחנו מכירים, וכפי הנראה לא אהיה עם אף אחד מוכר בכלל.
            - אני לא אוכל להתראות עם החבר שלי לעתים תכופות.
            - אני לא באמת יודעת מה עושים בבסיס של רמת-גן, כי ביקרתי רק בזה שבצפון. יש סיכוי שהתפקידים שם מוצלחים פחות עבורי.



אפשרות ג': לא לנסות להגיע לחייל הים, ללכת לכל הראיונות ולקוות לטוב.

יתרונות:
            -
לא צריך לשבור את הראש על לבחור בין הצפון למרכז, בייחוד שאף אחד לא מבטיח לי שבאמת אצליח להגיע לאחד מהם.
            - קיים סיכוי קלוש כלשהו שבכל זאת איזו יחידה תסכים לקחת אותי לתפקיד של מחשבים ולא של חשמל.

חסרונות:
            -
אני עלולה למצוא את עצמי בתפקיד מקורי וחשוב כמו "מדריכת word" או "האחראית לניקוי ארונות החשמל" או "אחראית על כפתור" או משהו כזה
              (ואני בטוחה שלכל אחד מהתפקידים האלה יש שם מקורי וארוך עם ראשי תיבות מגניבים!)
            - אני עלולה למצוא את עצמי בבסיס בדרום הארץ, במרחק שנות אור מהחבר וגם לא הכי קרוב לבית.
נכתב על ידי , 21/11/2009 18:20  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאב ערבות זקן ב-3/12/2009 13:57




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)