לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2010


אז אחרי תקופה לא-קצרה-במיוחד שלא עדכנתי את הבלוג, קרי הבלוג ננטש ברשעות וחוסר איכפתיות מוחלטים מצידי, החלטתי לחזור ולדווח לכם שאני עודני בחיים.
אתמול (במצ"ש) חזרתי שוב לטכניון, ובדרך ברכבת יצא לי לנסוע באותו הקרון עם זוג בחורים (בסביבות גיל 16), כפי הנראה כדורגלנים או כדורסלנים צעירים (הם היו לבושים בחולצות של מועדון ספורט כלשהו בת"א והזכירו משהו שקשור לאימונים), מה שסיפק לי בידור קל בדרך. יצאנו מתחנת ראשון לציון הראשונים והכרוז של הרכבת הודיע כי התחנה הבאה היא לוד. שני החבר'ה פתחו בשיחה שנושאה העיקרי היה - איפה זה לוד. הבחור הראשון, האינטלגנטי יותר מבין השניים, אמר שלוד זה כנראה לייד ראשון "כי אנחנו... פה", לדבריו. חברו, הבטוח יותר בעצמו מבין השניים, ענה לו ש"לוד?!" (ויש לקרוא זאת כ-LUUUUD) "לוד זה בצפון!" הראשון פיקפק מעט בדבריו, השני חזר על טענתו וכפי הנראה הצליח לשכנע את הראשון, שענה שכנראה רק לתחנה קוראים לוד. ברור, תחנת לוד בעיר תל-אביב. במדינת תל-אביב.
היה להם עוד פנין חכמה, אפילו מוצלח יותר, אבל לצערי לא טרחתי לרשום אותו במקום ואני לא מצליחה להזכר במה מדובר... עצוב אם אזכר, תהיו הראשונים לשמוע על כך!


ולעניין אחר, החלטתי לראשונה להסתכן ולנסות את הביטא של חלון העריכה לפיירפוקס. מסתבר שיש כאן אופציות כמו להשתמש גם בסמיילים החדשים יותר (חיוך שטני -> הסמיילי עם האוזניים וחבריו), שאין אותם בחלון העריכה המשוכללת, יש אופציה המכונה "הוספת סימן" שמאפשרת להציף את הפוסטים בסימנים סטייל ♦♥♣ß®æσ (מלבד הלב, שכל הפקצות כבר מזמן גילו איך לשים אותו, אני לא ממש בטוחה לשם מה זה נועד... אבל מילא), לשחק עם הגופן, למספר דברים... ואפילו כפתור UNDO! (שימו לב שהתיאור של הכפתור משקר. כתוב שזה נועד לבטל פעולה. בפועל זה מבטל את רבע הפוסט האחרון שכתבת, אז את הפעולה האחרונה שביצעת עדיף לבטל ידנית... אחרת צריך להקליד רבע פוסט מחדש). אז מעכשיו אני מאמצת את שיטת העדכון הזו. בהחלט חביב חיוך.


מחרתיים מתחיל לו סמסטר אביב תש"ע - הסמסטר האחרון ללימודיי (לשון). בסמסטר זה מתחיל את לימודיו בפקולטה סטודנט מעט... שונה. לאחר שהתרגלנו לכל החתולים שלומדים איתנו ("כל החתולים" הם חתולה ובנה הצעיר), שנצפו לא אחת (בייחוד האמא) בסביבת התאים להגשת תרגילי הבית בלילות, לייד מכונות המזון והשתייה (השומר הלילי כל הזמן מתלונן שהוא צריך לגרש אותה משם) לייד השולחנות בקפיטריה (שוב, בלילות - כנראה שם הם מכינים את שיעורי הבית שלהם) ולייד חוות המחשבים, הסמסטר מצטרף אלינו... טוב, למי שעוד לא ראה ועוד לא שמע, פשוט אביא את אחת התמונות שנתקלתי בהן בפייסבוק:




(אוקיי, מצאתי חיסרון בביטא של העריכה, זה לא הסכים לפרסם את התמונה וחזרתי לעריכה משוכללת.)


אז חבר'ה, תכירו את החבר החדש לספסל הלימודים. ותרנגול חביב, שיהיה המון בהצלחה בסמסטר!


התרנגול מסתובב לייד הפקולטה כבר יותר משבועיים עד כמה שידוע לי, אין לי מושג ממה הוא ניזון או איפה הוא מתחבא מהגשם... אבל נו, מי אמר שחיי סטודנטים הם חיים קלים? עוד מעט יש תאריך כניסה למעונות, אני בטוחה שיסדרו לו איזה משהו.


שיהיה לכולם המשך יום מקסים!!!

ויקי.

נכתב על ידי , 28/2/2010 17:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-2/3/2010 18:54




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)