לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2010

מישהו עוד זוכר אותי?


אז כן, מועדי א' שלי הסתיימו (בהצלחה חלקית....), עכשיו נשאר רק לסיים שלושה פרוייקטים, לעבור דירה פעמיים, לעשות מועד ב' (בינתיים רק אחד, ואני מאוד מקווה שככה זה גם יישאר), וכל זה לפני הגיוס. אה, וגם למצוא זמן ליהנות מחודש חופש (למישהו יש הצאות לבילויים של יותר מיום אחד במינימום מחיר? ההצעה השולטת בינתיים היא על האש פלוס אוהלים בכינרת).
ביום שני בערב עזבתי את המעונות. כשהודעתי לאחראי הבניין שאני מתכוונת לעזוב הוא, איך לא, אמר לי שאני צריכה לנקות את המקלחת ולדאוג שלא יהיה בה אבנית, עם איומים שהוא לא יזכה אותי אם תשאר אבנית. אז כל הבוקר והצהריים ארגנתי את שאריות הדברים שלי, שטפתי את החדר שלי ואז ביליתי מעט מעל חצי שעה בקירצופים של המקלחון, על קירותיו ורצפתו, בסקוטץ' מלא חומר שכולל כלור מרוכז. אחרי כל העבודה הנחמדה הזו, כשההורים שלי הגיעו בערב (והסתבר שקרה משהו בעבודה של אבא והוא עוד יצטרך לחזור לשם אחרי שיחזירו אותי הביתה ולסדר את העניינים) אחראי הבניין בדק את החדר והלך בשימחה לאמבטיה והודיע לי שהוא לא יכול לזכות אותי ככה. מסתבר שכשהוא אמר לנקות את ה"אבנית באמבטיה" הכוונה שלו הייתה שעליי לנקות את הפטרייה שמצטברת מהלחות על הרצפה מחוץ למקלחון, כלומר הכתמים השחורים האלה. איך יכולתי להבין את זה מההוראה שלו? ולמה בכלל אני צריכה לנקות את הפטרייה הזו, שהצטברה במעונות בשנים האחרונות, מאז שבנו אותם?! בכל מקרה, אחראי הבניין שלח אותנו לחנות לקנות חומץ, כי לטענתו אם שופכים אותו ומשאירים כמה דקות זה מוריד את כל הכתמים השחורים. נסענו לחנות, קנינו, שפכנו, אבא שיפשף עם הסקוטץ', מן הסתם זה לקח זמן ולא הרבה ירד. כשהבחור חזר לבדוק את העבודה, אבא שלי אמר לו שהוא שיפשף שהוא קצת יותר חזק ממני, ויותר מזה אי אפשר להשיג. בחוסר רצון בולט הוא שחרר אותנו, באיחור של שעה ומשהו. ואבא שלי חזר מהעבודה רק בסביבות שש וחצי בבוקר. וואו, כמה דברים טובים יש לי לאחל לאחראי הבניין הזה!!!
אז בכל מקרה את המשך השבוע ביליתי בבית (וממש ממש ממש חם כאן. רוצה כבר לעבור!!!), והיום בערב אני נוסעת חזרה לטכניון לעבוד על הפרוייקטים. החבר שלי מפנה את הדירה שלו בסוף אוגוסט, והתכנית היא לסיים עם הכל עד אז, ובין לבין לצאת לסרטים ובילויים דומים מפעם לפעם.
אה, ואתמול נפתרתי מהפלאפון שלי (שכבר מזמן נראה רע כי אחרי בילוי של כשעה בתיק בד החליט לחזור שרוט כמו לא יודעת מה, ובחודשים האחרונים בנוסף עשה לי בעיות עם ההטענה, איתחל לעצמו ללא הרף עד שמצאתי את הזוית המדוייקת של המטען שבה הוא יכל להטען), ועכשיו יש לי אחד כזה:



אמממ וגם לאח שלי יש כזה. וגם לחבר שלי. וגם לאחותו של חבר שלי. קיצר, מבצע חיילים של אורנג' משתלם בהחלט. קצת קשה להתרגל למכשיר הזה, הוא דיי שונה מכל מה שהשתמשתי בו בעבר ויש לו יותר מידי דברים שמובילים אותי לחיבור לאינטרנט (ושם המונה דופק, תמורת העשרים ומשהו שקלים שחייבים לשלם על אינטרנט יש ממש מעט אינטרנט
"לבזבז") ופונקציות מיותרות (למה הם עשו את האופציה ל"שיחה מדומה" - כלומר ללחוץ והפלאפון מצלצל וטוען שיש לך שיחה נכנסת ממספר חסוי?..), אבל היי, זה חדש, זה נוצץ, זה נטען בלי בעיות ויש לו בפנים צעצוע המכונה "מזהה שירים", ממש משעשע לימים הראשונים.
עכשיו רק נשאר להדביק עליו איזו מדבקה עם פרחים כדי להקל על הזיהוי מבלי להדליק את המסך ולבדוק את הצבע. ואני גם לא יודעת עדיין באיזה רקע החבר שלי ואחותו בחרו, יכול להיות שבדיקת הרקע לא תספיק
בכל מקרה, נשארו לי עוד מעט מעל חודשיים עד הגיוס (3.10, חי"ח), שבוע עד המעבר לדירה זמנית (כי צריך לשפץ ולעבור לדירה שלנו כשהיא תהיה כבר מוכנה כמו שצריך), שבועיים וחצי עד יום ההולדת של אח שלי וכמה שעות עד שאני נוסעת לחיפה.
שיהיה לכולכם המשך סופ"ש מקסים!
ויקי
נכתב על ידי , 24/7/2010 11:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-26/7/2010 12:14




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)