לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

2/2012

כל מיני


ביליתי את הסופ"ש אצל החבר בנהריה, אז כמובן שלא היו לנו ממש הזדמנויות לצאת - הרוחות היו ממש חזקות וירד הרבה גשם. את רוב הסופ"ש בילינו בבית שלו והיה לנו הרבה זמן פנוי... אז שידרגתי את המחשב שלי ל-Windows 7! חיוך


 


אזהרה: המשך הפוסט הולך לעסוק בקניות. כלומר הוא כנראה הולך לצאת נשי מידי. בעעע.


שכחתי לספר לכם שלפני שבועיים בערך, אחרי חיפושים מרובים, מצאתי סוף סוף מעיל בסגנון שחיפשתי (מעיל כותנה שחור ארוך עם כפתורים גדולים) וההורים קנו לי אותו כמתנת יום הולדת מאוחרת (ביקשתי אותו ליום ההולדת ולא יכולנו למצוא מעיל כזה, כי בכל החנויות אמרו שנגמרו להם כבר והיו או קצרים, או ממש כבדים ומכוערים, או בצבעים הזויים כמו כחול וצהוב). במקרה אחרי סיבוב חנויות עם אמא שלי בחיפושים אחר מעיל ומגפיים (שעוד לא מצאתי), פנינו להצעתה של אמא שלי לרגע לחנות צדדית רגע לפני שפרשנו הביתה, לבדוק איזה מגפיים יש להם למכירה... ופתאום בחנות שליידה קלטנו מעילים בסגנון שחיפשתי. בירור קצר העלה שנשארו להם שלושה מעילים, שניים במידה XL ואחד במידה XXL. ראיתי שהמעילים האלה בדיוק בסגנון שאני אוהבת, עם כפתורים בדיוק כמו שראיתי בדמיוני, והבד שלהם ממש רך ונעים... אז אמרתי שאני בכל זאת אמדוד את אחד המעילים במידה XL, למרות שזה אמור להיות הרבה יותר מידי גדול. הסתבר שהוא דיי דווקא סבבה ברוחב (ותודה לאמא על החזה שהיא הורישה לי, שבגללו מעילים במידה M שמדדתי עד כה היו קצת צמודים לי מידי), כי יש לו חגורה שמצמידה אותו במתניים. המידה התבטעה בעיקר בזה שהשרבולים קצת ארוכים לי מידי (וזה דווקא יתרון בקור הזה) והמעיל עצמו ארוך יותר ממה שהוא אמור להיות (וממה שרציתי)... אבל אהבתי אותו כל-כך שהחלטתי לקחת אותו. ואז גילינו את המחיר שלו - 150 ש"ח. לא חשבתי שיש מעילים כאלה במחיר הזה, בחיפושים שלי רק קיוויתי למצוא משהו שיעלה קצת מתחת ל-400. וואו! ובמקרה ההורים של החבר מסרו לי דרכו ליום ההולדת צעיף ורוד-אפרפר-בהיר שהולך ממש טוב עם המעיל הזה. עכשיו כל פעם שאני יוצאת מהבית בלי מדים (עצוב) אני לובשת אותם. בהזדמנות אצטלם איתם ואעלה תמונה!


היעד הבא: מגפיים! (למה כל כך קשה למצוא מגפיים שיהיו חסינים מפני גשם - כלומר לא מבד, גבוהים ועם עקב בגובה בינוני שהוא לא עקב שפיץ?! אלה אמורים להיות מגפיים סטנדרטיים לחלוטין, למה לא מוכרים את זה בשום מקום?!)

נכתב על ידי , 19/2/2012 21:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-20/2/2012 20:06




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)