לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2012

ממשיכים לרוץ


טוב, אז אתמול כתבתי פוסט, ואז הוא נמחק ואז לא היה לי כוח לשחזר אותו ובסוף לא כתבתי כלום... נו טוב, ננסה פעם נוספת...

 

ביום העצמאות הייתה לי תורנות. סגרתי רביעי-חמישי ואז קצין אחר החליף אותי לשישי-שבת. אז כן, קצת מבאס לסגור חג, אבל מצד שני ידעתי שהתורנות תהיה באפריל ושמחתי לגלות שזה בסה"כ עצמאות ולא פסח, וזה נחשב לסגירת סופ"ש למרות שסופ"ש רגיל הוא שלושה ימים ולא יומיים. התורנות עברה בסדר גמור, להבדיל מהפעם הקודמת היה לי מפקד תורן סבבה, החיילים היו טובים, אפילו הנהג... לא היו שום נגיעות בגדר, שום בעיות, רוב הזמן פשוט צפיתי בטלויזיה בחמ"ל וקראתי ספר. בוא זמנית.

בשישי-שבת החבר הגיע אליי לביקור קצר והיה ממש נחמד. בשבת יצאנו לריצה, אחרי שכל השבוע שלפני כן לצערי לא יצא לי למצא זמן לרוץ. אתמול יצאתי לריצה נוספת. משתדלת להמשיך להתמיד... אתמול גם עשיתי תרגילי בטן ורגליים לפני הריצה. אני רוצה כבר לראות תוצאות כלשהן, כדי להרגיש שאני לא סובלת סתם. השקילות לא מעודדות, בשבוע שעבר (שבוע אחד מתחילת הניסיונות לרזות ולחזור לכושר) הייתה ירידה של 1.5 ק"ג. השבוע (שבועיים אחרי) 1.5 הק"ג חזרו ומצאתי את עצמי שוב במשקל ההתחלתי. לא באמת ציפיתי לתוצאות אחרי שבועיים, אבל זה עדיין מבאס.

היום קבעו לנו תאריכים לבחינות כושר גופני בבסיס. התאריך הראשון יוצא ב-16.5, היום הראשון של פסטיבל הסטודנט בטכניון. אני מתכוונת לנסוע לפסטיבל ולקחת חופש ב-16.5 וב-17.5 אז אני אפסיד את היום הזה. אז כנראה רוב האנשים יעשו את בחינת הכושר. התאריך השני זה יום שני שלאחר מכן, ה-21.5. אני מקווה שאני עוד מספיק בכושר כדי לקבל ציון סביר... ולשרוד את ריצת ה-4000...

בכל מקרה, מחר אני יוצאת לריצה הבאה, ויכול להיות שגם בסופ"ש אצטרך לרוץ שוב אם אסע אל החבר.

נכתב על ידי , 1/5/2012 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)