לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2012

"את יודעת לבשל? מה את יודעת להכין?"


אני שונאת ששואלים אותי "מה את יודעת להכין?". בייחוד שזה בד"כ מגיע מהמשפחה (והמשפחה המורחבת) של החבר.

מה אתם מצפים שאני אענה? אם הייתי ילדה שרק למדה להכין חביתה או עוגיות, השאלה הזו הייתה לגיטימית והייתי מספרת לכם בגאווה איזה מאכל למדתי להכין ואיזה יופי לי וכמה שכולם אהבו אותו. אבל אני בת 24, ונכון שאני גרה עם ההורים ומי שמבשלת בבית ביומיום זו אמא שלי, אבל יוצא לי פה ושם להכין דברים ולא נראה לי לעניין להתחיל להכין לכם רשימות של מאכלים שהכנתי. אתם דואגים שהילד שלכם יישאר רעב כשיגור איתי?! אז דבר ראשון, הילד יודע להכין אוכל בעצמו, ואפילו מאוד נהנה מזה. דבר שני, אני בת 24! כן, לא יצא לי להכין יותר מידי מאכלים בחיים שלי בינתיים, אבל אני בהחלט מספיק אינטלגנטית בשביל למצוא מתכון, לקרוא אותו, לרכוש את המצרכים שנדרשים ולעקוב אחרי הוראות ההכנה. יש לי אפילו מספיק ניסיון כדי לדעת ש"שתי כוסות סוכר" במתכון של עוגה פירושן לשים קצת פחות מכוס אחת, ואם במתכון של מאכל בשרי לא הזכירו מלח ופילפל (קרה לי לאחרונה) אני אצליח לנחש שבכל זאת כדאי לשים אותם. ברצינות, איזו תשובה הם רוצים לשמוע לשאלה כזו? פירוט של מאכלים? סוג מאכלים שאני יודעת להכין (בשרים/דגים/עוגות...) טוב במיוחד? מה יכולה להיות הציפיה? כי קשה לי להאמין שהם בכוונה שמים אותי במצב לא נעים ורוצים לשמוע כתשובה מלמול של "כל מיני" עם חיוך מבולבל.

נכתב על ידי , 11/8/2012 12:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של RockStar ב-28/11/2012 15:15




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)