לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2012


ביום חמישי נסעתי עם אח שלי והחבר ליס פלנט, לראות אותו בפעם הראשונה ולראות ב-IMAX את הסרט שהבכורה שלו הייתה ביום פתיחת הקלנוע הזה, The Dark Knight Rises. הסרט פשוט ענק, לחלוטין עומד בציפיות ופשוט מהווה סיום אדיר וחזק לטרילוגיה מדהימה!

כמי שבד"כ חוזה את המהפכים שקורים בסרטים (איום ונורא ללכת איתי לסרטים, אני תמיד יודעת מראש מה הולך לקרות), הצליחו להפתיע אותי פה פעמיים, טוויסטים שפשוט לא יכולתי לחשוב אפילו שיתרחשו. העלילה מאוד מוצלחת, שחקנים נהדרים, ממש ממש נהניתי בייחוד כשהסרט הזה הוקרן על המסך הענק של ה-IMAX!

אז אם מישהו מכם עוד לא ראה את הסרט הזה ובעקרון חובב סרטי אקשן, יאללה לקולנוע!

 

 

אני גם ממש התלהבתי מהמתחם החדש של Yes Planet. יש שם אחלה מבחר מסעדות, הם קולעים לכל הטעמים: יש מסעדת בשרים, יש בר עם 55 סוגי בירות מהחבית, יש גרג, יש בר שוקולד(!), יש טרנטינו (מסעדה איטלקית מוצלחת שאני מאוהבת בסניף שלה בלב המפרץ בחיפה. הסניף בעזריאלי בתל אביב לא משהו), באמת שחשבו על הכל. כל זה נמצא בצמוד ל"אגם הסופרלנד", שזו בעצם שלולית ממש גדולה, תוצאה של חורף גשום במיוחד לפני כמה וכמה שנים, שנה לאחר פתיחתו של הסופרלנד עצמו. הם ייצרו מעין טיילת לייד האגם. יש קווי לילה שיוצאים משם בתדירות לא רעה (יש שני קווים שמתאימים לי, לכל אחד מהם תדירות של פעם בחצי שעה).

הגיע הזמן שלסינמה סיטי, עם השירות הנוראי והיחד המגעיל ללקוחות, יקום מתחרה שכזה.

נכתב על ידי , 18/8/2012 14:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאב ערבות זקן ב-25/5/2013 15:02




15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)