לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2010

היום יום הולדת, היום יום הולדת...


החגיגות שלי בינתיים כללו לראות סוף-כל-סוף אוואטר הלילה (זה הסתיים הרבה אחרי חצות, כך שזה נחשב לחלק מהחגיגות ^_^) ושלל ברכות מחברים ומשפחה (ומתנה מהחבר P=).

בבוקר הפתיעו אותי עם קצת עוגה שנשלחה אליי מאמא של החבר שלי. אנחנו עוד לא סגורים איזו עוגה זו, אבל יש שם קצפת ותותים וזה טעים!

לא ייצא לי לחזור הביתה השבוע לצערי, אז החגיגות עם המשפחה נדחו בשבוע ויתרחשו רק ביום שישי הבא. בינתיים אני אחגוג פה לבדי במהלך הסופ"ש מול המחשב תוך כדי למידה למבחן שיש לי ביום ראשון. לפחות יש לי עוגה... אבל ביום ראשון, אחרי המבחן (שמסתיים בשמונה בערב!!! @#$%&) אני יוצאת עם כמה חברים לאייריש לחגוג. החלק המעצבן הוא שבלילה אין לנו אוטובוסים חזרה, אז או שנצטרך להתקפל ב-11 וקצת, או שנתפוס מוניות  (היום אמרו לי שמוניות בלילה מכל מקום בחיפה לטכניון עולות כ-30 ש"ח, כלומר אם להושיב בכל מונית 4 נוסעים זה ייצא 7.5 ש"ח לכל אחד, שזה דיי סביר. למישהו מכם במקרה יש מידע שיכול לאשר או להפריך את זה או אולי הצעה טובה יותר?)

אז זהו בינתיים... אני הולכת ללמוד עכשיו. שיהיה לכולכם סוף שבוע נהדר!

 

(כן, הקישור משם זה לבלוג הישן שלי... אז מה? זו עדיין אני!)

ומסתבר שבשנה שעברה אני הופעתי ברשימה של הדף הראשי

החדש, ושם יש פחות אנשים! (זה היה עוד עם הכינוי הקודם...)

 

ויקי.

נכתב על ידי , 29/1/2010 14:01  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-8/2/2010 13:53
 



הרוח


וכשתפסק הרוח מללחשש, ותחל לנהום בעוז, אל נא תבהלי. אין זו אלא שירתה של הרוח. הרוח שרה בשפת רשרושי העלים, מנגנת בצינורות ופתחים שונים, מרעידה ומסחררת כל שמגיעה אליו... היא שרה על ציפורים נודדות שליוותה בעודה נושבת קלות מבין נוצותיהן. היא מהללת סיפורי גבורה שנשכחו מזמן, מזכירה אהבות נשכחות. אל נא תבהלי, אין זו אלא שירתה של הרוח...
נכתב על ידי , 19/1/2010 20:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-29/1/2010 04:13
 



הכתבה שלי פורסמה!!!


אז כולכם מוזמנים בהמוניכם () לאתר המועצה להתנדבות חיפה!
אני מצפה בקוצר רוח להערות, הארות, תיקונים, קטילות, דעות וכו' וכו' וכו'

ויקי.

נ.ב. אם יהיה לי כוח, הפוסט הזה יעודכן בקרוב ויקבל תוכן
נכתב על ידי , 13/1/2010 23:16  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-19/1/2010 19:57
 



לדף הבא
דפים:  

15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)