לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

תזכורת לעצמי


רק כדי שאני לא אשכח... אני חייבת לכם:
- תמונות של המעונות החדשים
- תמונות של המברשת שיניים (ותודה ל-lady nana שהזכירה לי)
- עוד סיפור מוכר שעיוותתי בדרך כלשהי (כבר המון זמן אני מתכננת אחד נוסף ובסוף שוכחת)


ואתם חייבים לי כניסה נוספת (לפחות אחת) לכאן.


האינטרנט המפגר הזה מסרב לעבוד היום, אז כיוון שאני בספק שהפוסט הזה לא יימחק לי בדרך אעצור כאן. למרות שאני בטוחה לחלוטין שהיו עוד דברים שיכולתי להוסיף לרשימה... המממ... מה שמזכיר לי - לכל אלה שדאגו בנוגע למועד ב' האחרון שלי, עברתי אותו. אפילו לפני הפקטור!

לילה טוב,
ויקי.


00:15 31.10.09 עדכון: ואני כל-כך חייבת לכם כבר פוסט!!! @#%$&
אגב, היום זה הלווין. סתם, פרט מעניין...
נכתב על ידי , 27/10/2009 22:09  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-2/11/2009 13:11
 



עדכון!


אני שמחה לבשר לכם ששיר ההלל המוכר עד כאב לסובבים אותי, "יש לי כרית! יש לי כרית!", החולף אתמול בשיר הלל חדש. מעתה קולות האושר הצורמים הנשמעים מכיוון חדרי הם "יש לי מברשת שיניים חדשה! יש לי מברשת שיניים חדשה!"...
לאחר שזמן-מה כבר מברשת השיניין הוותיקה שלי נראתה זוועה (בלשון המעטה), אתמול בדרכי לראות סרט בקולנוע ("ממזרים חסרי כבוד". סרט חביב ביותר, אם כי שונה לחלוטין מסגנון הסרטים שאני צופה בהם בד"כ), זכיתי לבקר בסופרפארם עם החבר ובחרנו לנו (במשך יותר מידי זמן) מברשות שיניים. המבחר לא היה גדול כפי שציפינו, והמברשות המסויימות בהן חשקה נפשו של החבר לא היו שם מסיבה בלתי מובנת כלשהי... אבל העיקר שעכשיו יש לי מברשת שיניים חדשה.
מלבד זאת, הימים האחרונים יכולים להסתכם ב:
- מדור עתודה זונות.
- אני שונאת לצפות בסרטוני הסבר של מייקרוסופט באמצע הלילה
- אני רוצה לישון
- אבד לי עגיל

מצטערת שאני צריכה לקצר ולא מפרטת, אבל אם לא אלך עכשיו אאחר לקורס הספורט שלי.
המשך שבוע מעולה לכולם!
נכתב על ידי , 26/10/2009 18:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-28/10/2009 00:56
 



הסמסטר רק התחיל וכבר אני לא מספיקה לעדכן...


אז החלטתי לפחות לאחל לכולכם לילה טוב (או בוקר טוב?)
נכתב על ידי , 25/10/2009 04:27  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-27/10/2009 21:47
 



לדף הבא
דפים:  

15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)