לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2010

טרום הכנה לקק"צ


מיום שני עד חמישי הייתי בטרום הכנה לקורס קצינים. ביום שני התייצבתי באיחור, כי הייתי צריכה לנסוע לתל השומר לאסוף את החוגר שלי. כשהגעתי, בדיוק חילקו לכולם ציוד: מדי ב', שמיכות, קסדות, אפודים, שק"שים וכמובן קיטבגים לאחסן את הכל. הראשונים בתור גם קיבלו מימיות, אבל הן נגמרו דיי מהר ולא הספיקו לכולם. אספתי את הציוד שלי, עם עזרת חברה, ושמתי באוהל.  בינתיים הסתבר שבטרום הכנה אנחנו 40 עתודאים, ומתוכם 4 בנות. היו לנו במאהל של הבנות שלושה תאי שירותים ושלוש מקלחות, אז ממש התפנקנו בשבוע הזה... רוב העתודאים שהגיעו איתי לחיל החימוש למדו הנדסת חשמל (גם פסגות נחשב) או הנדסת מכונות, יש כמה מתעשייה וניהול, בחורה אחת מאווירונאוטיקה ובחור אחד מפיסיקה, ונראה לי שזהו. החבר'ה ממש נחמדים וממש כיף איתם, בייחוד בהתחשב בעובדה שההפרדה בין הבנים לבנות היא רק לזמן המקלחות והשינה. הרבה יותר נעים ככה!

במהלך הטרום התחלנו ללמוד חלק מהחומר שנדרש לקורס קצינים ועשינו בר-אור לדוגמא כדי לדעת מה המצב שלנו ולהתארגן לבר-אור כניסה להכנה. הבר-אור היה קשה וצריך להתאמן המון כדי לעבור אותו,  זה מה שבאמת יכול להפיל אותנו בקלות מההכנה, והשינון של כל החומר היה דיי מתסכל כי חשבנו שבאנו לנוח קצת מהלמידה יאק אבל ארגנו למידה בקבוצות עם הקראה משותפת ובאמת שהיה כיף. גם מסתובבים בסביבה שלנו אנשים מההשלמה החילית, כלומר כאלה שעברו כבר את ההכנה ואת קורס הקצינים. האוכל בבסיס לא רע בכלל, מלבד הנטייה שלו להיות צהוב זרחני. לרוב הוא באמת טעים.

בשבוע הבא ביום שני יהיה את הטקס של קבלת דרגות הקמ"א, וביום שלישי אני חוזרת לבסיס - להכנה לקורס קצינים. ואז המטרה תהיה לעבור אותה בשלום. בהכנה כבר יצטרפו אלינו אנשים מחיל החימוש ומפיקוד העורף שמיועדים לקצונה. אני חוששת מעט שיהיו שם אנשים שינסו להפיל את האחרים כדי להבטיח את מקומם בקורס הקצינים... כולי תקווה שהחששות שלי יתבררו כחששות שוא. במהלך ההכנה נחזור הביתה שו"שים, כלומר ראשון עד חמישי בבסיס וחוזרים הביתה רק לשישי שבת. נסגור גם כמה שבתות, אז אם לא אעדכן באיזשהו סוף שבוע - אל תדאגו לי סבבי אני באוהל!

 

שיהיה לכולכם לילה טוב!

ויקי

נכתב על ידי , 9/10/2010 22:57  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-12/11/2010 17:04
 





15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)