לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

2/2012

אז מה, 29 בפברואר וכאלה, אה?


לא התאפקתי והייתי חייבת לפרסם פוסט בתאריך הזה... אתם יודעים, זה קורה רק פעם בארבע שנים וזה.... חייבים פוסט שישים קו מתחת לתאריך הזה בלוח השנה פה משמאל!



שמתי לב לאחרונה שאני כל הזמן עייפה. לא משנה אם ישנתי בלילה 6 שעות או 8, אם אני מתעוררת עייפה או ערנית, מהר מאוד אני נהיית ישנונית ועייפה ורק מחכה שהיום יגמר. כל הזמן עייפה, כל הזמן רק חצי מתפקדת ולא יכולה לתת את כולי למשימות שאני מבצעת, מתחמקת מלקחת על עצמי עבודה נוספת כי מרגישה עייפה מידי... כל הזמן רק חושבת על מתי ואיך אני אוכל להשלים לעצמי עוד X שעות שינה כדי שאולי אתפקד טוב יותר. אני לא מבינה למה זה קורה. זה לא כאילו התחלתי לישון פחות ממה שישנתי קודם, זה לא כאילו שיניתי משהו קיצוני בתפריט שלי... מעניין ממה זה יכול להגרם.



ובלי קשר, אני חושבת שהגיע הזמן לשינויים בבלוג. מאז שפתחתי את הבלוג הזה לא שיניתי לו את העיצוב והמבנה, ברגע שיהיה לי קצת זמן פנוי אעבוד על כמה שינויים פה (וזה לא יקרה בשני סופי השבוע הקרובים כי אבלה אותם אצל החבר והמחשב יישאר בבית). אם למישהו יש הצעות, המלצות או בקשות מיוחדות, אשמח לשמוע סבבי



שיהיה לכם לילה טוב!


נכתב על ידי , 29/2/2012 21:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-4/3/2012 21:00
 



מכירים את הפרסומת הזאת (שמופיעה גם בישרא): "הסצנה מעניינת לנו את ה-"?


מי היה מאמין שדווקא בראשון לציון, העיר שנחשבת חילונית, מלאת רוסים, חסרת דתיים וכו' וכו'... מי היה מאמין שדווקא בעיר הזו מישהו יחליט לצנזר את הפרסומת ולכסות את הישבן של הפסל בהמון צבע לבן?! עברתי היום בכמה וכמה ערים, ראיתי את הפרסומת הזו בכל פינה... ורק בראשון ראיתי את הצנזורה הזו. מעניין...

נכתב על ידי , 27/2/2012 20:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-28/2/2012 19:24
 



דיי לבגידה!


"כ-400 מתושבי חברון וקריית ארבע, בראשות ח"כ מיכאל בן ארי והרב דב ליאור, הגיעו למאחז מצפה אביחי שנהרס וניסו להקימו מחדש."



זה לא סוד שאני מאוד ימנית בדעות שלי... אני בהחלט בעד הקמת יישובים ליצירת רצף טריטוריאלי ותפיסת כמה שיותר שטחים בארץ ישראל, כי רק כך נוכל לזכות בשטח ראוי למחיה גם בעתיד. אבל אני לחלוטין נגד מה שהיה היום. ח"כים לא אמורים להרשות לעצמם לפעול נגד המדינה. מה שהח"כ הזה מרשה לעצמו לא שונה כל-כך ממה שהח"כים זועבי וטיבי מרשים לעצמם - פעולות גלויות וחד משמעיות כנגד מדינת ישראל.

איך ח"כ יכול להפגין ככה כנגד החלטות של המדינה אותה הוא מייצג?!?! ואיך זה שאחרי פעולות כאלה הוא עדיין נשאר חבר כנסת במדינה הזאת?!?! למה אף אחד לא חושב לחוקק חוק שלפיו ח"כ או שר הפועל נגד החלטות המדינה ונגד חוקי המדינה יאבד את תפקידו?! איך אנחנו ממשיכים להרשות שהנהגת המדינה הזאת תכלול אנשים שמתנגדים לקיומה של המדינה הזו ופוגעים בה כל הזמן?! דיי לבגידה!!!
נכתב על ידי , 21/2/2012 21:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-23/2/2012 20:31
 



לדף הבא
דפים:  

15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)