לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2010




חג פסח שמח וכשר לכולם!
נכתב על ידי , 31/3/2010 15:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-1/4/2010 17:16
 



הסבר על התמונה + פורסמה עוד כתבה שלי


קודם כל בקשר לתמונה שביקשתי מכם לספר לי מה אתם רואים בה והאם היא נראית אמיתית. התמונה לקוחה מתוך מאמר שאני ושותף שלי אמורים לממש במסגרת פרוייקט במעבדה של גרפיקה ממוחשבת. במקור התמונה נראתה ככה (לחצו על התמונה כדי לראות אותה בגודל מלא):



ומי שזיהה בתמונה פיל צדק. בפגישה עם השותף העליתי את הטענה שהשלמת הרקע מאחורי הפיל (מה שרואים בתמונה האמצעית) הייתה עד כדי כך לא מוצלחת, עד שהפיל ה"שקוף" נראה מעוות ולא אמיתי, ולא ממש אפשר לזהות שזה פיל. העלינו את התמונה הסופית לכאן ולפייסבוק ולפי התגובות נראה שצדקתי.
תודה שוב לכל העונים!!!

ובקשר לכתבה... סיקרתי את שבוע ההתנדבות שהתקיים בחיפה בשביל אתר המועצה להתנדבות חיפה. למעוניינים, הכתבה נמצאת פה. אני מצפה לקבל כאן כמה תגובות בנוגע לכתבה

ולסיום, משהו משמח. זוכרים שסיפרתי לכם על החתול צ'רלי? אז מסתבר שהוא בעצם... חתולה! כן, כן! ויש שלוש הוכחות לכך! שלוש הוכחות פרוותיות ומתוקות במיוחד! שלושה גורים ^__^ ראיתי אותם בינתיים רק בחושך, מה שלא איפשר לי לצלם אותם כמו שצריך. כשאצליח לפגוש אותם לאור יום (אני מקווה שזה יקרה, כי כל כמה זמן מוציאים מהטכניון חתולים עודפים...) אני אצלם ואעלה את התמונות שלהם!

המשך ערב מקסים,
ויקי
נכתב על ידי , 23/3/2010 21:09  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-24/3/2010 18:55
 



מה בתמונה?


החלטתי להעלות לכאן את התמונה, למען אלה שאין להם פייסבוק ואלה שמתעצלים להכנס לקישורים:



אז מה אתם רואים בתמונה הזו? והאם היא נראית לכם אמיתית?

תודה רבה לעונים (ובמיוחד לשלושת העונים לפוסט הקודם )

בעוד כמה ימים אסביר את הסיפור מאחורי התמונה.

ויקי.
נכתב על ידי , 15/3/2010 15:38  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-18/3/2010 16:26
 



לדף הבא
דפים:  

15,368
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)