לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor


Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

מי שרוצה שהם יופיעו בארץ-


 

היי אני עושה עדכון קצרצר

 

האתר האמריקאי "טיקס מאסטר" פתח עמוד שבו אפשר לבקש מגרין דיי שיבואו להופיע בישראל,

 מה שעוזר לנו להיות בטוחים שהמאמץ שלנו יגיע לידיים של גרין דיי. הפעם אנחנו חייבים להירשם ולהציף את המערכת כי זאת ההזדמנות היחידה שלנו!!כנסו לכאן תבחרו את ISRAEL ותדביקו בעיר את Tel Aviv-Yaffo יקפיץ לכם 2 וריאציות תבחרו בYAFO ולא JAFO. כעיר בה אתם רוצים שגרין דיי יבואו להופיע בה! וזה חשוב שתבחרו בה כדי שיהיו הרבה קולות ביחד ולא מלא מלא קולות במקומות כמו נגיד חיפה, רמת גן שברור שהם לא יבואו להופיע בהם... חבר'ה בבקשה תפרסמו את הקישור הזה ותבקשו אפילו מחברים שלא אוהבים את גרין דיי שיצביעו שם כדי לעזור לכולנו להביא אותם כבר לארץ ועוד אפשרות שיכולה לעזור לנו מאוד

המנהלת של האתר "עצומה" אמרה שהם ירשמו אלפי אנשים לעצומה היא תדבר עם מנהלי הפקות שיביאו את גרין דיי לארץ. מה שלא יועיל בטח לא יזיק נכון? אפשר להירשם כאן


 

ועוד משהו- מדהים כמה הורים תומכים חשובים במקרה הזה-

 


 

בהצלחה לכולם היום! בפעם האלף היום! (:

"אין לי ראש למלים ארוכות-ומתמטיקה זו מן מלה ארוכה שכזאת.."

 

או

 

"אני הייתי מציעה לו לבוא אליי לישון אבל אני ..לומדת לחשבון! :O"

נכתב על ידי , 25/5/2009 12:36  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹרי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹרי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)