לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor


Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

פוסטמונות עצוםםםם | מלא ציטוטים || סיכום יום | חובה להכנס!


  

 

שאלוםםם

 

מה קורה?

לא רוצה לבאס אבל היה לי יום חרא.

1. איחרתי בחצי שעה למתכונת בהסטוריה.

2.שכחתי לענות על שאלה (מתוך שלוש!)

3.הגעתי הבייתה וגיליתי שאין לי מפתח.

4.חיכיתי שעה וחצי עד שאמא באה. נרדמתי בלובי שעה.

5.קיבלתי שיחת עידוד מאמא אחרי המתכונת שהתחילה במילים

"אמרתי לך שאת מזלזלת יותר מדיי בזמן האחרון..."

6.מהרגע הזה הפסקתי לשמוע.

 

 

טוב כדי לאזן אז דברים טובים שקרו השבוע:

1.חשבתי שאיבדתי את הפלאפון אבל מצאתי אותו! D=

2.קיבלתי ציונים טובים בשלוש מתכונות שזה מעולה בשבילי

3.עברתי רשמית את החצי המלחיץ של השנה.

4.עמדתי בכל המשימות השבועיות (בגרות במתמטיקה ומבחן בנטע)

5.היום התקשרתי למכללה סוף סוף.

6.סידרתי את החדר וזרקתי המון בגדים.

 

אז בגלל שהבטחתי, סיקור ענק של כל חודש מאי:

 

תמונות כאלה אמנותיות שצילמתי לאחרונה (הן לא באמת אמנותיות אבל הן יפות בעיני :P )

 

 

(תראו מה עשיתי לו בשיערXD)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ביקור במפעל של לילי XD או יותר נכון, ביקור במשתלה השכונתית :P

 
  

   

 

 

שבועות :]

 

הבטחתי סיקור אוכל אז...

ניחוש פרוע מזה..

 

פשטידת גבינה ואצות.. טוב לפחות זה נראה ככה.. נראה אתכם מנחשים מזה בכל אופן :P

 

 

הקציצה האחרונה XD

 

 

אחת התמונות :P

 

פורסים את עוגת הגבינה המפורסמת

 

שמים סירופ (אח שלי XD)

 

 

אני הכנתי :]

 

גם את זה הכנתי לבדי! D=

 

 

   
 

 

פדיון :] סוף סוף סוף

 

אני לפני הפדיון-מראה מלוכלכת-חדר מבולגן וחבל ששכחתי לקחת עליונית..

 

אררררר נכון שהם סקסיים? :]

 

שמי :]

 

 

סכינים הומואים

 

משהו שדנה הכינה :/

 

יאוי? XD

 

תמונה אמנותית משהו

 

פרסומת סמויה .

 

 
 
קצת פרטים לגבי הפדיון:
אח של אבא שלי חזר בתשובה לפני שהוא התחתן והתחתן עם מישהי שחזרה בתשובה.
הפדיון הוא של הנכד שלהם.
עכשיו היו המון אנשים חרדים ואני ודודה שלי היינו בין החילוניות היחידות..
אז היו כמה רגעים שלא ידענו בדיוק מה לעשות.. וכשזה קורה-צוחקים! (;
הכל בגדר צחוק כמובן!
 

 

ציטוטים:
המנחה של הערב:נקבל את הרב לסרי לומר כמה מלים.
אני:הוא רב?
דנה:לא יודעת..אולי הוא התבלבל עם הרב לסרי.
 
המנחה של הערב:נקבל את הרב *שמכלשהו* לשאת את דברו
אני:מה, גם הוא רב? :O 
דנה:כולם פה רבים  XD
 
*באמצע הסעודה*
אני:למה כולם עצובים?:/
דנה:זאת הדרך שלהם להביע שמחה.
 
אני:יש לי הרגשה שאנחנו לא קשורות..
דנה:ששש הם חוזים התגלות,אנחנו לא..:/
 
המנחה:נקבל את רבי יצחוק (ככה בעצם אומרים את השם יצחק כמו שצריך)
אני:רבי צחוק?!?
דנה:*חרשת* <_<
 
*אני לוחשת משהו להדסה שיושבת מולי בשולחן*
*הדסה לא שומעת ושמה ידיים להקשיב*
אני:את מקשיבה עם האצבעות!? XD
 
***
  
 
 
מקווה שאהבתם (:
שיהיה שבוע טוב ושקט ותאחלו לי בהצלחה למחר ;)
(ששש סוד! ).
עריכה 1.06.09:
עבר בשלום! מחר הראיון השני :P
 
 
בהייייייי 3>
 
 
נכתב על ידי , 31/5/2009 22:20  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹרי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹרי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)