לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor Mor


Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

לשכב עם יואב


 

לא הבנתי מה יש לכולם נגד יואב מאור.

 

דווקא יש לו אחלה קליפים וסיפורים.

 

לא?

 

 

עריכה:

נתקלתי בקליפ שווה בבלוג של הולי סניה

http://www.youtube.com/watch?v=IpbwJi4MNuc&eurl=http%3A%2F%2Fisrablog%2Enana10%2Eco%2Eil%2Fblogread%2Easp%3Fblog%3D167524&feature=player_embedded

 

מומלץ :]

נכתב על ידי , 24/5/2009 22:30  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שלישי לחרישה


ומחר האסון הגדול

 

(אוך שהחיוך פה היה קצת מיותר.. אני מניחה )

תקבעו בעצמכם

 

אתמול שוּשי באה לישון אצלי.. אז אחרי שניסינו ללמוד מתמטיקה כל היום החלטנו בערב לצאת לסרט.להתאוורר.

כשהסתכלתי על הבחור שעבד שם הגעתי למסקנה שזה הגבר שאני רוצה!

 

וזה הוביל אותי לפרסם פה את רשימת ה בגבר שאני רוצה:

1.שיער-עדיף שיהיה ארוך.

2.גובה-שיהיה גבוה ממני.

3.שרירים-שלא יהיה לו שרירים.

4.פנים-לא ממש אכפת לי מפצעים.

5.חיוך-כמה שיותר (:

6.יופי-מעדיפה לא ממש יפה

7.טיפוח-או זה חשווווווווב!. לא ריח מסריח. לא בגדים מסריחים. לא נזלת באף ולא מקלחת פעם ב4 ימים.

 8. מבנה גוף-לא ממש אכפת לי. שלא יהיה כחוש מדי.. אבל עדיף "בריא" חח נו אחד שיש מה לתפוס!

רשות: לנגן בכלי נגינה (עדיף גיטרה או פסנתר), לכתוב שירים, ביישן, גשר בשיניים,אשכנזי.

 

כן לפי התיאור זה החננה המצוי (רק חבל שוא לא מצוי בכל מקום) אבל מה לעשות אני אוהבת חנונים חמודים. (בלי נזלת באף כמובן!)


מודעה:

כל מי ששם המשפחה שלו מסתיים בשטיין,לר,סקי,ברג,זון,מן (דוגמא:וכסלר,גולדברג,נתנזון,פרידמן) או שנראה כמו אחד כזה,מוזמן לפנות אליי.


סתם נו יש לי משיכה לאנשים חוורים, זה רע?!

 

נ.ב. חבל שלא פניתי אליו :/ .. אני צריכה לעבוד על היוזמה שלי.

 

עוד נ.ב. מארלי ואני זה אחלה סרט (:

שמתי לב שאם אני חושבת על משהו, קורה לי משהו שקשור אליו תוך שבוע וחצי.

האם מתעוררת כאן תיאוריית הסוד?

נכתב על ידי , 24/5/2009 12:58  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדפוק הזה עושה לך טוב (:


 

 

אילו רציתי הייתי מספר לך את כל הפרטים שאת רוצה לדעת
אבל אני נמנע
את כועסת אז אני נכנע ונותן לך ישר בפנים
אני בתוך משבר אז אל תגידי לי להתמודד
אני רוצה להתמסטל כדי לצאת מזה.

אני מכור, אני גמור -אבל רואה נכון
הדפוק הזה עושה לך טוב..

הסיפור מסתבך!
חפצים עפים,אני ממיין מה לפח מה לתיקונים.
ואת אומרת שאני מסוכסך עם עצמי ומנסה להרוס משהו טוב
כי אני חושב שזה יצירתי.

אני מכור, אני גמור אבל רואה נכון
הדפוק הזה עושה לך טוב..

עכשיו אני חי בזוג וכל החיים לפני ,לפחות כך נדמה לי
עד שמתברר שיש אישה מעלי..אני שואל:
"האם אני תמיד אהיה כל כך לחוץ?!"
עד שאני מתגמד ורוצה להעלם
לחזור לרחם, להיות תינוק.

אני גמד, אני נחמד אבל לבד מאוד..
הדפוק הזה עושה לך טוב :/
 

חח הצלצול שלי בפלאפון כבר .. חודש? :P
 
סתם כל הזדמנות שאני מקשיבה למלים זה מתאים למצב שאני נמצאת בו.
אז עכשיו אני באמת שואלת האם אני תמיד אהיה כ"כ לחוצה??!?!
 
2/7/09 -עד מתי?! חח
[בגרות אחרונה]
 
יום שני בגרות במתמטיקה
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש לחרוש
 
בעעע.
ביי :]

נכתב על ידי , 22/5/2009 11:18  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון מרשיע!!! סרח הוא לא גוש שיער!


 

 

 

 

אל תשאלו מה קרה לי עכשיו

איכשהו גלשתי לי במחשבי ופתאום אני מגלה בויקיפדיה עדות מרשיעה :

בעמוד הזה שימו לב מה היה כתוב:

 

סרח (Stinky) - קיפוד חום, מחוספס ומרושע, שעושה תעלולים ומנסה להפיל את שאר הדמויות בפח. גנב למר המיולין צמחים נדירים ואוספים נוספים

 

קיפוד חום?!?!?!

הוא לא היה גוש שיער כזה ?

 

ואני בתמימותי חשבתי שהוא היה גוש שיער כל השנים האלה ..

חייתי בשקר!!!

 

 

סתם נו עוד פוסט של שיעמום.. חח

 

קבלו תמונה יפה יפה

 "אהבה יש באוויר.. "-אופס זה מלך האריות בכלל X=

 

 

ביי בינתיים :P

 

 

את האמת על זה ש היא בעצם חצי צנון חצי בנאדם נשמור לפוסט אחר. גם זה כבר יותר מדיי לפעם אחת.

 

נכתב על ידי , 19/5/2009 11:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹרי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹרי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)