לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  kis

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

התנתקות


כמה קשה לאבד, 

לעומת כמה שקל להיאבד.


משהו בפצצת הזמן המתקתקת מרחיק לכת,


המגע, הרגש, הגוף רוצים ללכת.


כשעוזבים ואין במה להיאחז, אין דרך לשכנע,


איך בעצם אסביר שהרגש מתעתע?


 


מנסה להיאחז בזיכרונות, 


תמונות, תחושות והרגשות מהפעמים הראשונות. 


אולי רק אני זוכרת וכל השאר שכחו,


או שבעצם זו רק את שליבך וגופך אותי נטשו.


 


הייתי רוצה רק סימן קטן,


שאדע שהנך עוד כאן.


יותר קל לכעוס ולברוח,


אבל האם זה באמת או שפשוט יותר נוח?


 


כבר לילה, מאוחר,


רק תחזרי להאיר לי את המחר.


שההתנתקות שלך תסתיים,


ובמחשבותייך לא אחדל מלהתקיים.

נכתב על ידי kis , 1/6/2016 02:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)