לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  פרח קטן.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021


עברה שנה (קצת יותר) והנרטיב אותו נרטיב, הלולאות בהן אני חגה חוזרות על עצמן ומגלישות אותי כל פעם לנקודת ההתחלה. אני רוצה לומר שפחדתי לפנייך, פחדתי איתך, פחדתי אחרייך, אז מה למעשה השתנה בכלל. פחדתי תמיד. הפחד נטמע בגיל צעיר והיה לי לב מרוהט ביגון ובצער ובדברים שכבד להכיל וכבד להעביר אותם דירה. אבל אני רוצה גם לומר שחייתי יותר איתך ושלצבעים הייתה חדות כזו שמרגישים כנגד העור ועכשיו אני מתה יותר, ואינני יודעת. אני אפילו לא זוכרת איך לכתוב, אני אפילו לא רוצה לבטא, רק חשה את הפער שבצידי החזה. רק מפחדת, אולי יותר אולי פחות, מה שבטוח לא אותו הדבר.
נכתב על ידי פרח קטן. , 2/12/2021 19:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח קטן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח קטן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)