לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You say it best,


.When you say nothing at all

Avatarכינוי:  Introvert

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

צריכה לשכוח .. ובמקרה שלי גם לא לסלוח. |:


פשוט לשכוח אותכם.

שניכם פשוט חתיכות חרא.

אתם שקרנים ואתם תמיד חושבים אותו ראש אגואיסטי.

פשוט שקרנים.

 

הכי טוב בשבילי לשכוח אותך .. אותה '' חברה '' שתמיד תשקר

ותעזור לבנים שהיא דלוקה עליהם גם אם זה אומר לפגוע בחברות שלך. איכ.

את עוד קוראת לעצמך החברה הכי טובה שלי ? ממש.

 

ואתה ?

אתה מלמד אותה. מלמד אותה לשקר בשבילך .. שאני אוהב אותך. והנה הצליח לך.

אני מאוהבת בך אבל לא סתם הידלקות. אני אשכרה חושבת עלייך כשאני קמה

כשאני הולכת לישון וכל שניה שהמוח שלי לא עסוק במשו שהוא יותר חשוב ממך.

ועוד עכשיו בחופש הזה. אני מתחרפנת.

 

נו והנה, אני מאוהבת בך .. מה שרצית .

ומה השגת בזה ? חיזקת ת'אגו המסריח שלך ו?

עכשיו אתה לא שם עליי. ורק שאתה רואה שאני מתרחקת אתה דואג לזה שכל היום

נתחבק ונדבר ושתמיד אני אסתכל עלייך.

שוב .. שוב כדי שאני אזכר כמה אני אוהבת אותך.

 

עכשיו אני שוב שומעת ת'שירים שאתה אוהב.

עוד שיר שמזכיר לי אותך ..

ועוד שיר .. וככה רשימה שלמה. שכולם קשורים אלייך.

 

די כבר אני רוצה ל ש כ ו ח.

אותה.. ואותך.

זה כ"כ מעצבן אותי שזה ככה.

 

והכי מעצבן אותי .. שכל פעם שאני נזכרת בשקרים של שניכם,

אני עדיין מחכה שתצלצלו אליי ונדבר. החבר והחברה הכי טובים שלי.

אולי זה בגלל שאני תמימה, או שיש לי לב טוב מדי.

 

 

אחח, איזה פריקה.

אף אחד לא יבין אותי באמת.

במיוחד שזה מדובר על החברים שאת יכולה לספר להם.

 

שורה תחתונה : להפוך להיות כלבה, ומהר !

עוד לפני תחילת שנת הלימודים שתגיע.

זה הדבר היחידי שיחזיק אותי שפויה עוד.

נכתב על ידי Introvert , 16/7/2009 23:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Twiggy ב-19/7/2009 07:51
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIntrovert אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Introvert ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)