לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Seasons come and go But I will never change



Avatarכינוי:  WhoreCore:3

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

מה עובר עלייך?


אמא שלי פשוט התפגרה.

כן התפגרה ובלי בושה אני אומרת את זה.

עלק את צריכה לשפר את ההתנהגות שלך

WTF?

מה כבר עשיתי,רציתי ללכת לידיד ליומהולדת והתחלתי להתעצבן שלא נתת לי בגלל איזה משו

ואז חבר של אמא שלי שמע את כל זה ופשוט דיבר איתה על זה,ואז היא היתה בבאסה

ואמרה לי רוצה ללכת?

לא אמרתי לה אינלי מה מצברוח

נכתב על ידי WhoreCore:3 , 17/12/2010 06:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של WhoreCore:3 ב-17/12/2010 17:37
 



תעודה


וואלה היום קיבלתי תעודה

למרות ששברתי תרגל ובלהבלה

ישלי ממוצע 80 וואלה שמרתי עליו שלא ירד מתחת ל80

במבחן בהיסטוריה קיבלתי 60 נתנה לי 75 בתעודה

ובג"ג 35 ונתנו לי 70 XD

ואי אני כ"כ שמחה D:

אבל לא מרוצה מעצמי

אללה שליש חדש מתחילת השבוע התחלתי ללמוד להכין ש"ב XD

בהצלחה D:

נכתב על ידי WhoreCore:3 , 14/12/2010 14:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של WhoreCore:3 ב-14/12/2010 15:19
 



לדף הבא
דפים:  

6,517

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhoreCore:3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhoreCore:3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)