לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זווית אחרת של החיים.


לחיות את החיים מנקודת מבט בה אתה מחליט איך הכל יראה.

Avatarכינוי:  לא מזוהה.

בת: 27

MSN: 


תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

פוסטפתיחה^-^


היי, אני גיל, בת 12 מהמרכז.

אמממ אינלי כוח להתחיל לספר על עצמי אז בואו נתחיל בלפני יומיים.
[ יום ראשון, 26/4/09 ]
בבוקר הגעתי לבצפר והיה יומולדת לילדה מהכתה שלי.
הביאו לה בלונים וזה ונמשיך עם זה אחר כך.
כל היום עשינו חזרות ליום הזיכרון [היום] ולא למדנו :P
בסוף היום עשינו לה אמבוש/זובור איך שלא תקראו לזה והיה מזה מצחיק וכולם היו מלוכלכים ואחד
הילדים מעך לה ביצה על הראש XD
אחר כך באו אליי שתי חברות והלכנו למפגש.
אחת הילדות באה עם אחותה החורגת והיא בגילינו והיא מעשנת ס.ס"
אז עילי כזה אמרה לה שזה ממש לא בריא לעשן וכאלה והיא פרחה בטיירווףף והיא
כזה התחילה "לצאת" עליה ולקלל אותה והיא כזה נמרחת על כל הבנים.
והיא איימה שהיא תכבה עלינו סיגריות והיה לה אולר והיא כמעט דקרה אותנו 0.0
ואז חברה שלי וחבר שלה נפרדו והייתי השליחה שלהם ורציתי לעזור להם
והם הריצו אותי ממקום למקום וכל אחד היה בחצי השני של הישובXD
אחר כך הבנים אספו קרשים לל"ג בעומר ועזרנו להם לקחת מילדים קטנים עגלה XDDD
והם קראו לאבא של אחד מהם והם התחילו להגיד שזה שלנו ושהם לקחו לנו וזה
וזה היה כזה מצחיק XD

אממ, זה היה יום ארוך וכיפי ובעיקר הזוי.

אממ זהו לבינתיים פשוט אין לי כוח לכתוב, אחר כך אני אוסיף פרטים עליי

נכתב על ידי לא מזוהה. , 28/4/2009 15:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





88
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא מזוהה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא מזוהה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)