לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצילומים שלי.



Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

פוסט שלישי - תמונות של ים ים ו.. ים.


היי לכולם, מה נשמע ? [:
אזז.. אני יודעת שמלא זמן לא עדכנתי, לא היה לי מספיק תמונות כדי להעלות ועכשיו כבר יש.
תהנו (:

ים - חוף ינאי - קייט סרפינג (3 תמונות)
וואו אנ יפשוט כ''כ אוהבת את הים (:
הייתי בחוף ינאי לפני כמה ימים, ושוב צילמתי, ים זה מקום מדהים שתמיד אפשר למצוא בו דברים לצלם.
שוב יש 2 תמונות על קייט סרפינג (שזו שאיפה שלי ויום אחד אני גם רוצה לגלוש בזה).
(לחצו על התמונה כדי לראות אותה בגודלה המקורי - אם איכות טובה יותר . מומלץ!)







ים - אילת (2 תמונות)
הייתי השבוע באילת (:
בקיצור גם שמה צילמתי כשהיינו בים.
את התמונה הראשונה צילמתי מהים והשניה מהמרפסת של החדר במלון שהייתי בו.
(לחצו על התמונה כדי לראות אותה בגודלה המקורי - אם איכות טובה יותר . מומלץ!)





מקווה שאהבתם את התמונות ואשמח לקבל תגובות (:

דניאל D:

עדכון:
שמתי לב שזה לא מקבל את התמונות בגודל הרגיל גם אחרי שלוחצים אליהם, ואני לא מצליחה להעלות אותם
בגודלן הטבעי, מקווה שגם זה בסדר.





נכתב על ידי , 3/5/2009 18:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל- צילומים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל- צילומים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)