לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרצון לומר מילים ערומות


כי האמת שגם אני רוצה להביע דעה, יש לי דעה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

הא עדכון


נעלמתי טיפה הא?
טוב אני בנאדם ממש לא עקבי, אל תאמינו לי כלכך בקלות :)
אז מה קרה לנו?
האמת שאני לא זוכרת כבר ><"
זה גם לא הכי משנה
יש עכשיו חופש וסבתא באה מרוסיה והביאה לי מזוודהעם איפור
וזאת ממש לא מטאפורה, היא עובדת בחברה מפורסמת אז יש לי איפור שכולו
שווה בערך 2000 או 3000 שקל בחינם :) תודו שאתם מקנאים ><"
שוב רבתי אם אמא, אבל לא נורא עוד 3 שנים בערך אני הרי גם ככה יוצאת מהבית
ומוציאה אותה מהחיים שלי FOR GOOD אז אני מנסה לסבול אותה ותאמינו לי זה קשה ><"

ב8 סוף סוף יש כנס! ולא אני לא מתכוונת לכנס בדיזינגוף
אני מתכוונת ליום האנימה בכנס אייקון! אוח סוף סוף ^^
אני הולכת להתלבש קצת... אמ.... מפחיד ^~^
אבל נו כנס ולא ישפטו אותי אם אני אבוא מפחיד :)
ובמפחיד אני מתכטטנת כמו הגוטים האלה שהורגים חתולים (לא לרצח!)
אבל אני אגרום לזה להראות טוב ^^

אז מה איתכם?
נכתב על ידי Putting Holes in Happiness , 7/10/2009 00:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  Putting Holes in Happiness

מין: נקבה

ICQ: 363496989 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPutting Holes in Happiness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Putting Holes in Happiness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)