לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תנצלו כל רגע מהחיים כל עוד אתם חיים


Far Away.

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011


רק  עכשיו זה מרגיש מוזר, רק עכשיו לאט לאט הכל מובן

האסימון נופל כל פעם מחדש

וכל פעם זה געגוע חדש, וכל פעם זה למוצא שלא ידוע לאן

לקירות שהיית רואה כל היום לאנשים שהיו מרכלים עליך

לחברים הטובים שאתה היית מבלה איתם כל דקה ביום כל זמן שאתה יכול

נושם אותם חיי איתם אוכל איתם שר בוכה צוחק הכל ופתאום

הכל נעלם בום

אני מחפשת את התפסן בשדה השיפון יתפוס את כולם שלא ניפול לגיל המבוגרים אני מרגישה את התמימות בתוך תוכי בתוך נפשי

למה הגעגועים פורצים?? אך למה הכל לא פשוט חשבת שאתה הרגל הזה שלבוא לבצפר לא תרצה בחיים

כמובן שלא מתגעגעת לללימודים אבל מתגעגעת לצחוקים לשכונה מה הייתי עושה בשביל לצחוק על הטמטום של מירלה

לראות את אירית דופקת עליך צרחה ואתה מופחד אך יודע שאתה צודק כבר לא אכפת מכלום

איפה החופש הזה שאחרי איפה השקט המים חודרים להם בא לי לחיוות את הרגע מי צריך צבא

מי צריך תהשפלה אחח כל הזמן התקופה הזוו

מה עושים אייף

נכתב על ידי , 28/11/2011 16:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,699
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לso alegria אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על so alegria ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)