לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hello


My Blog.

Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

עידכון?! יא מאן.


עידכוןןן :) 10.8.09 

וואו ממזמן לא עידכנתי,ועכשיו הרגשתי את הצורך.

הכל בסדר,בערך,קצת קשה שהוא לא פה אבל כבר עברנו את רוב הקורס שלו,שזה....מעודד...(?)

ואז כניראה שהכל יהיה יותר קל.. מקווה.

אני מתגעגעת אליו מאוד.

קניתי לו מצית של זיפו ממש ממש ממש מגניבה,אני יעלה תמונה אחר כך.

והחלטתי לשים לו את זה בתוך קופסא כזו יפה עם הרבה ממתקים מסביב,ועוד מתנה סקסית שקניתי לו.

(התחלתי לעבוד ואמרתי שנפצה אותו קצת)

וזהו,חמישי כניראה הוא חוזזר אחרי שבוע וחצי בלעדיו -_- פיוו , העיקר שכבר עבר.

אני רוצה לנסוע רביעי לת"א אבל כמובן אין עם מי אז אני כניראה אסע לבד,בחיים לא עשיתי את זה ותמיד יש פעם ראשונה:)..אולי הפעם אני אצליח לקנות מה שאני רוצה

באמת בלי דעות של אנשים מסביב,הצעתי לחברה להצטרף אם יצא לה.. וזהו.

התיכנון הוא ג'ינס חדש,שימלה שתהיה..יפה..ודיי קצרצרה.. חחחח ואממ איפור ,כאילו,פודרה ואיילינר של ג'דה יום רביעי יוצא יום של סידורים כזה ..

ואולי עבודה של שעתים באחר הצהריים.. וחמישי זה יום ציפייה,שהוא יחזור..זה כזה יום של בטח לטייל עם מאמא .. לא ממש בא לי לעשות משהו אחר.

מזל שכבר עוד 40 דק' יום שלישי והשבוע גם קרוב להגיע לחמישי כי אני דיי סובלת בלעדיו,בא לי ללכת איתו לסנוקר שוב,כיף שם ומצחיק חח אני אנסה לשכנע אותו למרות

שנראלי שזה חסר סיכויי הוא כבר לא כזה זורםםם חחחחחח .

אזז זה העידכון , האא וכןן עשיתי כמובן קורס בהיסטוריה שהלך בן זונה ושיפרתי את הציון באיזה 360 מעלות.

וסימתי אותו היום חחח היה הבגרות החוזרת היום שהלכה פשוטט.. מצויין :).

אז אני מרגישה חופשיה כזו , ככה שביום שבת אוכל להיות איתו הרבה בלי לחזור וללכת לישון ב2 כי יש לי מחר לימודים ,זהה נגממרררררר :)

 

אזז זהו לבנתיים ,צאצאו :)

 

נכתב על ידי , 10/8/2009 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNumber 23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Number 23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)