לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  Dana :|

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011


בלאטטטטטטטטטטטטטטטטטט

מחר כשתובא יבנזונה, עדיף שתבוא מוקדם כדי שיהיה לך איך לחזור !

אני הולכת לעשות לך שיחת נפש עמוקה ולהגיד לך בפרצוף כמה שנאה יש בי כלפיך בחודש האחרון.

אנחנו בכלל לא מדברים בכלללללללל אתה לא מספר לי כלוםם ולא שואל כלוםםםםםםם

וכשאתה בא אלי במקום לדבר איתי.. אתה או במחשב או ישן. אז תישן בבית לא אצלי !!!

אתה שקרן מניאק. זבל לבן בוגד! ומביא ביד כפייתי ועוד אחרי שאמרתי לך שזה משפיל ומעליב אותי שאתה רואה בחורות עירומות ועוד מתענג על זה.ץ

לך נחוי מהיום (כמו אתמול שנסעתי לכרמאיל עם גיא ולינה ולאדעת דווקא דיי הננתי) אני עושה מה שבאליייייייי ואם יצא לי לבגוד בך, אני אעשה את זה עם חיוך ענקיייייייי ועם זין של מישהו אחר בתוכי. תאמין לי שאני אחזיר ללך באותו מטבע יבנזונה. @#$%^&*

נכתב על ידי Dana :| , 25/8/2011 15:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

46,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDana :| אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dana :| ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)