לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Have you seen my mind? I think I’’ve lost it...

בלוג על הפילוסופיה של החיים בתוך אקווריום מרובע, על חברות, אנשים, ובעיקר זיבוליי שכל. לא מומלץ לבעליי לב חלש ואנשים שיש להם משהו יותר טוב לעשות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

[LIVING IN A COFFIN] לא בא לי לדבר על הפוסט הזה - אנ'לא חייבת לכם הסברים


Can I really get through this all by myself?

I guess I should wish I can...

but the truth is...

I wish that I CAN'T even more.

אז...השעה עכשיו דיי מאוחרת. זאת בערך השעה הרגילה שבה אני ממררת על הבטן הכואבת שלי ועל ראשי הדואב...אבל אני לא כאן כדיי לכתוב כמה שאני סובלת והכל. (בעצם כן) את זה אני יכולה לעשות גם לבד.

האמנם?

אז אני שונאת לכתוב את הפוסט  הזה....

קשה לי איתו...

אני חושבת שאשמור אותו כטיותה... כדיי שיום אחד כשאהיה זקנה בת 35 ואגסוס אוכל לזכור מה עבר לי בראש כשהייתי קטנה.

אבל אני לא חייבת הסברים לאף אחד, אז אני לא הולכת להסביר למה אני כותבת את הפוסט הזה בכלל...

כי אני לא יודעת...

אני לא רוצה לכתוב אותו.

זה מפחיד אותי.

מה שיחשבו עליי מפחיד אותי.

הכל מפחיד אותי.

העולם כולו.

הכל פה מפחיד.

טוב לי לגור בארון הקבורה שלי. יש לי דחליל ששומר שאף אחד לא יתקרב. והדלת סגורה. אז הכל בסדר.

אף אחד גם ככה לא יקרא, אז זה בסדר. כי זה לא כזה חשוב.

אבל LET'S FACE IT זה גם ככה לא כזה חשוב. קשה לי, אני לא מסתדרת. זה לא משנה שום דבר בכל מקרה.זה כן משנה, זה כן כזה חשוב. מה איתי?

זה לא כאילו שאכפת לי. כן אכפת לי! או שכואב לי. כואב לי, נו! או שזה משנה לי. זה מפריע!!! דיי כבר!!! למה אף אחד אף פעם לא סותם לי את הפה?! או שיש לי רגשות. ...Why am I speaking so much nonsense? אני לא רוצה שיתייחסו עליי,כי אף אחד לא עושה את זה אף פעם. אני לא אוהבת חידושים. זה מפחיד אותי. העולם מפחיד אותי. החיים מפחידים אותי. הכל כל כך מפחיד, ואין לי אף אחד שיראה לי את הדרך החוצה. אני אוהבת לעזור לאחרים כי אז אני שוכחת מהבעיות שלי.IT IS OVER MY HEAD!!! אולי באמת אין לי מספיק כוח ואני לא יכולה לעשות הכל!!!  אז זה בסדר שלא דואגים לי. אני רוצה שזה יהיה בסדר... כי אני לא צריכה שידאגו לי. כי ככה זה צריך להיות... אני לא אדע להתמודד עם זה.אף אחד אף פעם לא לימד אותי איך

אז זה לא כזה חשוב...נכון?

אני פשוט רוצה להתנהג יפה.

 

באיזה שהוא מקום אני שונאת להיות לבד. אפילו שאני מרגישה ככה הרבה יותר בסדר. שזה מגיע לי.

בסך הכל, אני לא ילדה טובה. אני עושה הרבה דברים רעים. הנה, אני כותבת את הפוסט הזה.

פוסט מוצף רחמים עצמיים וג'יפה. איכס. אני שונאת אותי על זה. אבל יש עוד כל כך הרבה

סיבות לשנוא אותי, שזאת ממש לא עושה לי הבדל גדול.

אני רוצה להתנהג יפה. אני רוצה להיות ילדה טובה. אני רוצה לעשות טוב.

אבל אני אגואיסטית מידי ומעצבנת מידי בשביל לסגל התנהגות שיכולה להתאים

לדרישות של התפקיד 'העוזרת התורנית'.

בבקשה, אל תשאלו אותי על הפוסט הזה ואל תגידו לי עליו כלום.

אני שונאת את הפוסט הזה. אני שונאת את חיי. אני רוצה שהכל יכבה ויעלם ושלאף אחד זה לא יפריע. וזה הכל.

 

ואני מתפללת ליום בו לא אענה, לא כי אני לא רוצה,

פשוט כי לא ישאר לי יותר כוח. 

נכתב על ידי Zetai Sabishi , 31/8/2009 00:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקוו לטוב או לרע, זה ידפוק אתכם בכל מקרה(או, לבחור בדרך הקלה למען הדרך הקצרה)


אז כרגיל, אני במשבר נפשי.

אבל למי אכפת בתכלס. כשכל יום יש משבר זה כבר נהיה פחות...משברי. כי זה רגיל.

חוץ מזה אם לאף אחד אחר בעולם זה לא אכפת, גם לי זה לא צריך להיות אכפת. ואם לי לא אכפת, לכם לא צריך להיות אכפת גם.

(אפשר לחשוב כמה אנשים קוראים את זה בכלל)

סההההה....אחריי כמה שבועות של חום נמוך יחסית נכנסתי למצב של סטרס טוטאלי ובשבוע האחרון לא ירדתי מתחת ל-38.3. היום אני כבר במצב טיפה יותר טוב. אבל הלכתי לרופאה. היא חושבת שזה בגלל שאני לא לגמריי  בריאה בנפשי.

חשבתי על זה הרבה פעמים. בסך הכל זה לא כזה מגניב להיות בנאדם לא שפוי, אפילו שבאנימות וסרטים האנשים הפסיכופאטיים תמיד הכי מגניבים. אבל זה ממש לא קל לחיות ככה. מיילה האנשים שצריכים לקרוא את הזבל שאני מקלידה בבלוג המעפני שלי, יש לכם מושג מה עובר עליי? אני גם ממש צריכה להקשיב למחשבות שלי. זה לא עניין של מה בכך. אין לאן לברוח. ואני רק מתסכלת את עצמי יותר.

אבל לא משנה, זה לא העניין.

אז ANYWAY זה לא הנושא עליו רציתי לדון היום.... חשבתי על זה הרבה זמן...(כמו על כל דבר שעובר לי בראש)

תהיתם פעם אם אנשים סובלים בחלקיק השניה האחרון של חייהם?

אני לא חושבת.

נדמה לי שברגע שאתה מאבד תקווה זה פשוט כבר לא כואב.

תחשבו על זה רגע. קחו כערה ומלאו אותה במים חמים במיוחד. שימו שם יד. בהתחלה זה יכאב מאוד, נכון? (תקראו לי מזוכיסטית, אני עושה את זה הרבה. אבל אני לא חושבת שאני מזוכיסטית:/) אבל אחריי כמה זמן זה יפסיק לכאוב. כי המוח שלכם פשוט התייאש מהמסרים האלה שאתם מקבלים והוא הבין כבר שזה מצב חדש ושאין תקווה. אבל כל עוד יש לכם תקווה שהדבר הזה יפסיק, זה כואב.

בגלל זה אני אומרת שאם היה לי סרטן זה היה הרבה יותר פשוט.

כי נכון לעכשיו המצב שלי דיי חסר סיכוי. אף אחד לא יודע מה בדיוק לא בסדר במוח שלי, למה בדיוק אני לא מתפקדת כמו שצריך, איך בדיוק לבדוק אותי ומה לעזאזל עושים עם החרדות וההפרעות הנפשיות שלי. אז החלטתי שפשוט עדיף לוותר על זה. כי אין לי כוח להמשיך ללכת במסלול הארוך של החיים.(שלי קצת יותר קצר)

יהיה הרבה יותר קל להפסיק. ומי אמר שלבחור בדרך הקלה זה כל כך רע? ככה נשארת יותר אנרגיה לעזור לאנשים שעוד לא וויתרו לעבור את המים החמים שלהם. להחזיק את האנשים שאכפת להם.

כי לאנשים עם תקוה יש מספיק כוח להוציא את היד מהמים החמים מידי. לי אין מספיק כוח. אז אני פשוט נשארת בהם עד שאני מתייאשת וכבר אין לי כוח לצאת. ואז זה לא כואב. זאת הדרך הקלה, נכון, אבל זאת דרך פחות כואבת. וקצרה יותר.

 אם היה לי סרטן, לפחות כל האנשים שמסביבי היו יודעים בדיוק מה הבעיה ומה קורה ואז הם לא היו צריכים לפתח תקוות מיותרות או ציפיות מיותרות ואז להיפגע רק באשמתי.

בגלל זה אני חושבת שלאנשים כואב. כי יש להם תקוה. מתי אתם מתאכזבים? כשקורה משהו שלא רציתם שיקרה, או כשלא קורה מה שרציתם שיקרה, בקיצור, כשיש לכם תקוה. אבל אם לא תצפו לשום דבר ולא תקוו לשום דבר, אתם פשוט לא תפגעו אף פעם. כי זה לא ישנה לכם דבר. אז זה לא יכאב.

מצד שני, אנשים בלי רגשות הם אנשים שאין טעם בחייהם. אבל ברצינות, איזו משמעות יש לחיים בכל מקרה? אחר כך אף אחד לא זוכר אם הלכת בדרך הקלה או הקשה. אז עדיף פשוט ללכת בדרך הקלה. כי ככה יש יותר כוח כדיי לדאוג לאלה שרוצים ללכת בדרך הקשה.

נה?

[/חפירה]

ג'א נה

♥...

 

נכתב על ידי Zetai Sabishi , 23/8/2009 17:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Zetai Sabishi

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZetai Sabishi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zetai Sabishi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)