לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  -Katia. And Thats All-

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

סיגריות.


אני לפעמים מסתכלת על הורים, וחושבת שאם הם יודעים שהילדים שלהם מעשנים,

אז הם חושבים שהם עשו עבודה רעה, ושהוא הורים גרועים.

היום סיפרתי לאמא שלי שאני מעשנת, ואני מרגישה שנפלו לי אבנים מהלב, ואני מרגישה כ"כ חופשייה.

קל לי להיפתח אליה, גם היה לי קל בעיניי בנים, סקס, אהבה , חברות והכל.

ועכשיו אני מרגישה הכי טוב מכולם.

אמא שלי הכי מבינה אותי, היא פשוט התאכזבה אבל האכזבה היא לא לתמיד.

 

אני חושבת שהיא קצת חשבה שהיא אמא רעה, אבל היא האמא הכי טובה שיש !

אין יותר במה להשוות , היא הכי טובה שיש !

אני אוהבת אותה כי היא מבינה אותי ותמיד עוזרת לי ! תמיד. :)

 

" כי אין בעולם אהבה, כמו אהבה של אמא ! " ♥

נכתב על ידי -Katia. And Thats All- , 9/7/2011 01:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Katia. And Thats All- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Katia. And Thats All- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)