לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם אני בדרך אל האושר :)


" עכשיו תורי לתת את כל הלב עכשיו שייעלם מה שכואב .... "

כינוי:  עוד ילדה שרוצה קצת שקט ..

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

ana my love (:


 היי בנות מצטערת שאני מעדכנת רק עכשיו פשוט היה לי ממלא ללמוד היום וזה .......... סורי ! (:

מקווה שעבר אלייכם אחלה יום ..

 

אז ככה אני בונה תפריט שהיום לא עובר את ה-500 אני יודעת שאני מסוגלת להתמודד אם זה כבר עשיתי זאת בעבר (:

עצה : להכניס כמה שיותר אוכל בכמות הקל' שהקצבתן לעצמכם . [וככמובן שיהיה ארוחות מסדורות] .

 

שלישי : 

בוקר - נס 

צהריים - אני לא כ"כ רעבה בצהריים אז אני יכולה להתאפק עד שעה 5 ככה (:

ערב [5 אחה"צ] - ביצה קשה ומלפפון ועגבניה בצד .

 

6 - ריצה \ הליכה 50 דק' .

 

רביעי :

בוקר -נס 

צהרים -

ערב [5 אחה"צ] - צנימים [לחם קל כמובן ] + כף קוטג' וירקות .

 

6 - הליכה \ ריצה 

 

חמישי 

בוקר - נס

צהרים -

ערב [5 אחה"צ] צנימים [לחם קל כמובן ] + כף קוטג וירקות .

 

6- הליכה \ ריצה .

 

 

שישי 

בוקר - נס + צנימים + כף קוט'ג 

צהרים 

ערב - לא יודעת אמא תכין לאכול אבל אין ספק שלא עובדים ת-500 ביום הזה .

 

 

אוקיי זה התפריט שלי לשבוע זה תפריט שאני יודעת שאני יכולה לעמוד בו כי עשיתי זאת בעבר והצלחתי (:

כל אחת שתבנה לה תפריט שמתאים לה ולרעב שלה כל אחת יודעת מתי היא רעבה יותר ומתי פחות ..  

והכי חשוב ? לשלב ספורט , אני עושה הליכות וריצות כי זה סוג של פריקה בישבלי לפרוק את כל היום שאני עוברת אני נהנת מזה (:

מוזיקה הליכה נעים בחוץץ פשוט כיף קצת השקט הזה וגם זה עוזר להרזות ! 

 

כמה מבחנים ישלי ללמוד פשוט שאני מסיימת בית ספר אני יבוא יישן צהרים [ כרגיל ] חח . ויילמד יכין לאכול בשעות הנכונות ויעמוד בזמנים שלי

הרצון הוא שליי והכל תלוי רק בי האמונה היא הדרך ל ה צ ל ח ה  אל תשכחו את זה !!!!!!!! (:

 

 

 

 

נכתב על ידי עוד ילדה שרוצה קצת שקט .. , 4/10/2010 22:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



" הניצוץ בעייניך כבר כבה מזמן ... "


שלום לכל הקוראים (:
החלטתי לחזור לבלוג ו ב ג  ד ו ל ..
הבלוג בעצם יהיה על עצמי על החיים שלי על מה שאני עוברת ..........
הכרתי פה בעבר אנשים מדהימים שהיו איתי בכל מצב שיידעו לתמוך ולחזק שצריך (:
ולכן החלטתי לחזור ..
קוראים לי ליאן , אני בת 15 וחצי מהצפון ..
חיים מתוסבכים ביותר אני עוברת תקופה לא קלה ביכלל .........
מטרה העיקרית שלי :
ל ה ר ז ו ת ..
אני מלאת כח רצון מלאת מוטיבציה ומלאת שומן !!!!!!!!!!!! 
אני בוחרת בדרך שלי ......... ואנה זאת הדרך שלי (:
אני לוקחת את כל הכוחות את כל הכעסיםםםם את כל האכזבות ושמה אותן בצד ! (:
זאת המטרה ובזה אני הולכת להתמקד (:
כמה כיף להגיע למטרה ולהיות ר  ז  ה . 
מי לא הייתה רוצה ללכת אם בקיני ושיגידו איזה כוסייייייייייית .
כמה כיף זה ! (:
והנה נאי חזרתי ויש לי הרבה כוחות והרבה מה לתת ! 
אני הולכת להתמודד , וגם אם לפעמים נשברים ? ק מ י ם .
אני מאמינה בכל אחת ואחת שהיא יכולה .
אני מחר ייכתוב תפריט של השבוע (:
וטינספו וכאלה (:
ערב מצוין ! 
**** תגובות נאצה י י מ ח ק ו , זה החיים שלי ואני בוחרת מה לעשות אני לא צריכה כמה אנשיים שיגיד לי מה לעשות ****
המשפט שלי הוא : הרבה עשו זאת לפנייך והרבה ייעשו את זה אחרייך את לא שונה מהם את ח ז ק ה מהם ! :]
ערב טוב בננות אני יעדכן מחר (:
נכתב על ידי עוד ילדה שרוצה קצת שקט .. , 3/10/2010 16:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,972

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד ילדה שרוצה קצת שקט .. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד ילדה שרוצה קצת שקט .. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)