לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hello Kitty


כל מה שרציתם לדעת על הלו קיטי

Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

פוסט ראשון - קצת עליי ועל הלו קיטי


שלוום ..

אני דנה , בת 12.5 מאשדוד ואני שרווופה על הלו קיטי..

יש הרבה בלוגים עם מידע על הלו קיטי אבל אני אביא לך הרבה מאוד מידע ...

אז אני ממש מקווה שתאהבו את הבלוג ותגיבו ..

 

 

הלו קיטי

 

הלו קיטי נולדה ב1 לנובמבר 1974 בלונדון . היא מאוד אנרגטית ואוהבת לשחק בחוץ , בפארק או ביער . אפשר גם למצוא אותה מתאמנת על הנגינה בפסנתר או אופה עוגות.

היא גרה בלונדון עם אמא שלה מרי , אבא שלה גיורג ואחותה התאומה מימי . קיטי היא מאוד סקרנית וחברותית .

החברים  של הם קיית'י , ז'ואי , ג'ודי , פיפי , טרייסי , טייני-צ'ום , רורי , מורי , טים וטומי.

הלו קיטי ומימי בכיתה ג'. 

היא שוקלת כמו 3 תפוחים  ...

 

* את המידע לקחתי מאתר באנגלית ותרגמתי אז אין להעתיק*

 

 

זהו לבינתיים .. פוסט הפתיחה יהיה היום או מחר .. תתכוננו ..

נכתב על ידי , 11/4/2009 08:43  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





326

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkitty girl :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kitty girl :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)