לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"Music's in my soul I can hear it Every day and every night It's the one thing on my mind"

Avatarכינוי:  shirush :P

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

פרק שנייי D::::::



  
*אם אחד מהכפתורים שייך למישהו אז נא להגיד לי אני אשים קרדיט ^_^*

 

שלוםםםם D:::

אז כן הגענו לפרק השני P:

והחלטתי שלסיפור יקראו "before the storm"

אל תתדאגו בסוף תבינו הכלל (:

קודם כל לא תאמינו מה חברה שלי אמרה לי XD

שניק דומה לאבי קורניק~ [?!]

איך הוא יכול להיות דומה לאבי הזה אה?

טוב לא משנה ~

אם כבר מדברים שתי חברות שלי בטוחות ג'ו ניראה כמו גרוזיני ><"

(איך לעזאזל הגעתן לזה?! מישהו יכול להסביר לי?)

אזזזז... הנה הפרק D: ואחרי זה חפירות -_-"

 

פרק שני:

 

"קייט! קומי כבר יא ישנונית" שמעתי קול צורח לתוך אוזני. החלטתי לא להגיב כדי שיהיה לי עוד טיפה זמן לישון. פתאום שמעתי צעדים מתרחקים. הבנתי שדרק הלך. פתאום שמעתי צעדים ממהרים לכיון מיטתי. ואז... ספלאש! הרגשתי רטובה כולי וערנית לגמרי. כבר לא הייתי חצי בחלום וחצי במציאות לצערי או לשמחתי הייתי לגמרי במציאות.

"היי! מה אתה חושב שאתה עושה?" אמרתי בכעס. "מעיר אותך? דא!" ענה לי במין חוסר סבלנות שכזה.

"עם מים?" אמרתי והצבעתי על עצמי. "כן, זה המים של האגרטל. זה מתאים לשיער שלך." צחקק לעצמו. "חכה חכה עד שאני אתפוס אותך ואז לא יהיה לך פה לצחוק איתו!" צעקתי וקקמתי במהירות ממיטתי. "שיט!" הוא זעק. ורץ למעטה במדרגות ואני אחריו. אבא כנראה ישן ולא יכל לשים לב לכך שאנחנו בכלל לא חושבים על הבית ספר. המחשה הצחיקה אותי.  רדפתי אחריו בכל הבית עד שתפסתי אותו. שנינו החלקנו בסלון ונפלנו על הקיר. המכה היה די חזרה עד תמונה אחת נפלה לי על הראש.

ודרק? דרק לא הפסיק לצחוק. לא הפסקנו עד שהתעייפנו שקענו במלחמת דיגדוגים.

פתאום במקרה הסתכלתי על השעון. השעה הייתה רבע לשמונה! האוטובוס מגיע בשמונה.

רצתי למעלה והתחלתי להתארגן. כהרגלי אתמול בלילה לא סידרתי את התיק לבית ספר ולא  הייתי מאורגנת כלל. עשיתי את כל האיגונים במהירות. לא רציתי ללכת. פחדתי. לא ידעתי מה עומד לפני.

המשכתי להתארגן במהירות. לא רציתי לחשוב. רק הפעם להפסיק לחשוב. לא לחשוב או להתרגש ממה שהולך לקרות בפחות משעה. םחדתי מאוד מתגובת התלמידים אלי.

 

עמדתי לי מול הארון מנסה לבחור איזה בגד ללבוש. התחלתי לחטט לא שמתי לב לשום דבר.

בילגנתי את החדר כהוגן. הוא כבר לא היה משהוא היה קודם. גיחחת לעצמי.

לא ידעתי במה לבחור. מה ללבוש? מה כדאי ללבוש? לאחר כ-15 דקות בדיוק הייתי מוכנה.

סידרתי את שיערי המתולתל. ויצאתי ברגל ימין מביתי. דרק יצא חמש דקות אחרי בריצה. מתנשף הוא כנראה לא רגיל ללחץ הזה הוא פשוט מבריז. גיחחתי לעצמי. "בהצלחה?"  אמר זאק בחצי שאלה בחצי אמירה. "בהצלחה!" אמרתי וחייכתי. עלינו לאוטובוס. כולם נעצו בנו עיניים בוחנות. בחנו אותנו מכל עבר. הרגשתי סכיים נתקעים בגבי כמו חתים יחד עם המבטים. כניראה מבטים באמת יכולים להרוג. אולי לא להרוג כמו רצח, אבל לפחות להרוג מבושה.

התיישבתי בספסל פנוי ליד ילדה אחת שנראתה בודדה. שיתינו שתקנו.

 

* * *

פתאום האוטובוס עצר ליד גבעה קטנה וירוקה שפסגתה היה מהנה לבן וגדול. זה היה הבית ספר שלי.

אני ודרק הבטנו אחד בשנייה. לא אמרנו מילה. כל אחד שקוע במחשבות שלו.

"הנה זה מתחיל" מלמל דרק. חיוך שובבי עלה על פניו. האם הוא יודע דבר שני לא יודעת?!

כולם הביטו בנו. התהלכנו בבית ספר וחיפשנו את המזכירות.

המבטים גרמו לי לחשוב על כך ישיש משהו לא בסדר בי. המבטים גרמו לי להרגיש נבוכה. כל כך רציתי האדמה תיבלע אותי. דרק תפס ביידי והוציא אותי מהחיזיון. "את י'5 " חייך דרק "או-קיי ואיזו כיתה אתה?" שאלתי "אני כיתה יא'7 יחד עם צ'ייס" חייך בסיפוק. תמיד שאלתי את עצמי איך בכזו קלות כשהוא מגיע למקום חדש הוא תמיד מוצא בו לפחות חבר חדש אחד. איך הוא עושה זאת?!

"כיף לך" אמרתי לאחר שתיקה. "גם את תכירי חברות חדשות" הוא חייך נישק אותי בלחי לשלום והלך לו המעלה המסדרון. המשכתי לעמוד שם למשך זמן מה, חיכיתי שיסתובב ויגיד שאפשר ללכת. אך כצפוי דבר לא קרה. "היי את הילדה החדשה?" שאל קול מאחורי הסתובבתי במהירות. "כ-ן" חייכתי בביישנות.

"נעים מאוד אני ג'סיקה, וזו, איימי" היא חייכה, היא הייתה בעלת שיער חום בוהק ובהיר. ועיניים ירוקות זוהרות. איימי הייתה יותר יפה,  היא הייתה ניראת כמו אחת שבנים זה קטע חזק אצלה. היא הייתה בעלת שיער בלונדיני חלק עם עייניים כחולות וגדולות כים. "את בטח מרי- קייט סטיוארט?" שאלה אממילי בחמודיות שכזו. "כן, אבל תיקראו לי פשוט קייטי או קייט." חייכתי, ניזכרתי כיצד היו קוראים לי קיט קיט כשהייתי קטנה.  "אין בעיה" חייכה. "דרק הוא אחיך?" שאלה ג'סיקה. רק לא עד מישהי שנידלקה עליו! "כן" חייכתי. לא היה לי כוח להסביר שהוא אחי החורג ושיש לנו רק את אותה האמא.

"נחמד" חייכה.

 

 

* * *

הגיע השיעור הראשון, ניכנסתי לכיתה חסרת ביטחון. עכשיו הרגשתי רע.

 ניכנסתי לפני תחילת השיעור.

יכולתי רק ממבט אחד להגיד, מי חברה של מי,מי שונא את מי,את מי אני חושבת שאני אחבב ואת מי אני פשוט לא אסבול. אני יודעת שאני שופטת מהר מידי, אבל לפי איך שהם התנהגו, התבלשו ודיברו ולפי איך שהתייחסו אלי (אם הם אמרו לי שלום, והציגו את עצמם או אמרו רק שלום או שפשוט שלחו לי מבטים!)

אז יכולתי להבין מי חברותי, ומי פשוט לא נחמד או סנוב.

 

איימי וג'סיקה התקרבו אלי. "היי אנחנו באותה כיתה !" צחקקה איימי. "כן! איזה כיף!" חייכה ג'סיקה. הן הלכו הותיישבו להן במקומותיהן. המשכתי לעמוד ליד הדלת. בחנתי שם כל אחד ואחת.

אני בטוחה שהיה לי חיוך ממזרי כזה על פני, שובבי. הרי גיחתי לעצמי בשקט כל פעם שחשבתי כמה מגוחכת אני נראת.

 

* * *

"אוף אין לי כוח לקום!" מלמל נער בקול ישנוני. "אוף! אני היחידי שנורמאלי בבית הזה?" התעצבן נער אחר ויצא מהחדר. השעון המעורר צילצל בלי סוף. עד שלפתע נישמעה קול מצלתיים של תופים מעיר את הבית. "בסדר! חלאס קמתי! לא צריך להשתמש בכל האמצעים! ודרך אגב אתה נגן ממש גרוע! מה אף פעם לא שמעת על 'בוקר טוב ניק מה שלומך?' ?!" אמר ניק בעצבים "לא, לא שמעתי אבל העיקר שאתה שמעת. " חייך הנער האחר חיוך שובבי כזה. "נו, באמת. חשבתי שאני הצעיר מבין שלושתנו ואתה מתנהג כמו תינוק!" צעק ניק "אתה יודע משו אני מתנהג בדיוק בהתאם לגילי. אתה זה שמתנהג כאילו אתה כבר בן 40! ואיזה כיף עוד פחות משנה אני בן 20 לא 40 כמוך!" צחקק הנער והוציא לניק לשון. "אה באמת ? אני אראה לך מה זה אומר בן ארבעים!" צעק ניק. הוא קם מהמיטה באיטיות. ואט אט ניפרס חיוך שובבי על פניו. "אתה יודע אני עכשיו מתחלק לשניים. חלק ממני רוצה לראות מה אתה מסוגל לעשות, ומצד שני יש חלק אחר שאומר לי להתרחק. אז למי להקשיב?" שאל אותו נער בגיחוך. "ג'ו, לא משנה לאיזה צד תקשיב.." חיוך עלה על פניו של ניק "אתה תקבל את זה!" צעק ניק ותפס בשתי כריות במהירות וקפץ ממיטתו בעוד שג'ו מתחיל לרוץ למטה. "אני אתפוס אותך! פחדן!" צעק ניק. "לא אתה לא זקנצ'יק! ואני לא פחדן! אני רק מנסה לשמור את עצמי שפוי לעומתך!" צחקק ג'ו תוך כדי ריצה במדרגות.

"אה כן? איך אתה מעז? " צעק ניק בגיחוך תוך כדי רדיפה אחר ג'ו בסלון ביתם. 

הם הסתובבו בכל רחבי הבית עד שג'ו נכנס לחדרו של אחיו הגדול. דרך ללא מוצא. ניק ניצל את ההזדמנות שגו לא יכל לברוח, התנפל עליו והתחיל לחבוט בו בעזרת הכריות. "בוקר טוב גם לכם!" צעק אחיהם הבוגר. "היי קוו!" צעקו שניהם ולא הרפו ממעשיהם. "או בוי" מלמל קווין שם את ידו על ראשו. כאשר כל חדרו מלא בנוצות מתעופפות ומילוי של כריות.  ניק וג'ו המשיכו להתקוטט.

"אולי תועילו בטובכם הרב להפסיק אתם עושים לי כאב ראש!" צעק קווין. פתאום, בשנייה הפסיקו ניק וג'ו ממעשיהם ובהו בקווין כאילו היה חייזר. "יופי סוף סוף! ותפיסוק לבהות בי!"ניבהל קווין ממבטם בו. חיוך שובבי עלה על פניהם. "מה אתם זוממים?"מלמל קווין בחשש. "3, 4, ו..!!!!" צעקו ניק וג'ו וקפצו על קווין נכריות.

 

לפתע צלצול היה בדלת. הוא הקפיץ את כולם. "מי זה יכול להיות?" מלמל ניק  "ג'ן אתה מחכה למישהו?" שאל קווין "לא.. בכל אופן לא בשעה כזו." צחקק ג'ו לעצמו "אבל אולי זה פיצה" צחקק ניק.

הם ירדו במהירות למטה."מי שם?" שאל קווין "זו רק אני מנדי" נישמע קול מעבר לדלת "מנדי? את אמורה לבוא אלינו ב-11 " מלמל קווין בעודו פותח את הדלת. "נכון, איחרתי, אבל אל תהרגו אותי!" צחקקה מנדי. "מה השעה?" שאל ג'ו "11 וחצי" מנדי חייכה והפנתה כלפי הפנים של ג'ו את שעונה.

"או.קיי אז אני רודף אחרייך 3 שעות מגניב!" צחקק ניק.  "בהחלט!" הסכים ג'ו והם נתנו כיף אחד לשני.

"אני לא רוצה הלפריע לאווירה אבל לא כדאי שתתחילו להתארגן ליציאה?" שאל קווין. "טוב.. צודק"

 

 

יצא ארוך P:

לא נורא D:

תהנו ^_^

ותגיבו בבקשה זה פשוט מחמם את הלב ואני מקווה שיותר מ-20 תגובות

(לא ש-20 זה רע זה מעולה ^^ אבל אני שואפת ליותר)

love ya all ♥♥ 

נכתב על ידי shirush :P , 12/9/2009 18:02  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיסניייי D::::::


יא אין מאושרת ממני [::::

סוף סוף !!!!!

אתם לא יודעים כמה חיכיתי !

סוף סוף לראות את:

~jonas~

(לאלה שלמרבה ההפתעה לא יודעים זו הסידרה שלי הג'ונאסים! 3> )

 

~Hanna Montana~

 

~המכשפים XD ~

 

~התוכנית להגנת נסיכות ~

(יאי!!! סלינה ודמי המדהימות! איזה סרט מקסים! )

 

~זאק וקודי החיים היפים על הסיפון~

 

 

זהו בערך XD

עד שאזכר בעוד~

יאאאא.... ראיתי הכל!

וחפרתי לכולם על זה!

טוב זה היה סיום מתוק ליום מתיש שכזה ~ :\\

אל תישאלו XD

איזה מזל שיש ערוץ דיסני יש לי הרגשה רעה היום :\\ קיצר מרגישה רע S:

 

לגבי פרק ~

הוא יעלה בקרוב אני מבטיחה ~

כמעט סיימתי לכתוב אותו ^^

הוא יצא אולי קצת בלי פואנטה :\\

אבל זו ההתחלה :)

ותודה לכל מי שהגיב 22 תגובות זה מדהים להתחלה

 

love ya all!

 

נכתב על ידי shirush :P , 9/9/2009 20:12  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק ראשון D: (תודה לאל! ולשיעורי הבית P:)


  

 

 כן, אני מעלה פרק ראשון~

בואו נדלגה על החפירות שלי P:

ותודה לכך שאתם מצפים זה כל כך מחמיא.

אני מצטערת שלוקח לי זמן להעלות את הפרק ~

יש לי הרבה עומס וזה לא קשור ללימודים~

הפרקים הבאים יבואו בהפרשים של מקסימום שבוע~

אני מצטערת מראש על העיכובים~

אם באמת הלימודים בהמשך לא יאפשרו אז אסגור אבל בנתיים אני מתחילה

אז אין טעם לחשוב על פרישה אז.. יאללה לפרק!

 

"את שרה ממש יפה " חייכתי אליה חיוך מעודד "את לא רצינית נכון? את שוב פעם צינית" אמרה בעצב

"את יודעת בדיוק מתי אני צינית ומתי אני לא, במקרה הזה אני לא צינית" אמרתי וחייכתי אליה.

"תודה" היא חייכה היא באמת שמחה  מהדעה שלי לגבי שירתה.

"אולי תנסי גם את?" שאלה בעניין "לא תודה" חייכתי "אני רק מנגנת" אמרתי "אז תנגני משהו" היא חייכה ונתנה לי את הגיטרה שלה. היא בנאדם שלא מפסיק לחייך חשבתי לעצמי וחייכתי גם אני.

לקחתי את הגיטרה בעדינות לא אופיינית, מידיה והשענתי אותה עלי. "מה לנגן?" שאלתי מסוקרנת

"אין לי מושג, מה את יודעת?" שאלה "תני לי רק מנגינה אני אצליח לנגן" חייכתי "תנגני מה שבא לך " היא חייכה בחמודיות ונתנה לי מפרט. "טוב" מלמלתי וחיפשתי שיר בראשי. שום דבר לא עלה.

לבסוף החלטתי לנגן לפי הקצב שנימצא לי בראש. המנגינה הזו שבראשי לא עזבה אותי אף פעם אבל עכשיו אולי כדאי להוציא אותה. כך הירהרתי בליבי. היא מסתכלת בי במבט שואל, מביטה בי ומחכה, בסבלנות לא אופיינית. לפתע הרגשתי עצמי מחייכת מעט ידעתי שזה הזמן להתחיל לנגן את המנגינה הזו.

 

* * *

"דרק אתה בטוח? " שאל נער, נער אחר בעודם ממהרים בעבר הרחוב. "אני אף פעם לא יודע" אותו נער בשם דרק חייך חיוך מסתורי ושובב. "מה שתגיד " ענה לו הנער האחר. " צ'ייס אמרו לך פעם שאתה דפוק?" שאל דרק "כן אבל כיף לגלות זאת כל יום מחדש" ושניהם צחקו.

 

***

"תגידי את נורמלית ? זה מדהים!" היא אמרה לי בקול מתוק. "למה אף פעם לא ניגנת לי או למישהו?"

שאלה. "סתם אני ביישנית" עניתי. " את לא אוהבת את אור הזרקורים מה" אמרה לי בחיוך מבין.

"כן" הנהנתי בשקט והמשכתי להסתכל על הגיטרה בשקט. "טוב אני צריכה לזוז". פזלתי מעט לחלון ראיתי שכבר חשוך.

"את עם הפרנואידיות שלך!" היא צחקקה "מה לעשות, אני לא רוצה לחוות חוויות לא נעימות ואת יודעת שהדרך שלי עכשיו ארוכה" חייכתי.

 "צודקת, טוב להית!" היא אמרה

 וחיבקה אותי ואני אותה ידענו שהפעם הבאה שניפגש תיהיה רק באחד החגים. שתינו עולות לכיתה י'.

 

*  * *

הלכתי לי ברחוב לכיוון הצומת שם אוכל להשיג לי מונית. יצאתי מהרחוב השקט והתקדמתי לכיוון הרועש. 

שעה של נסיעה מייגעת עמדה לפני. הפגישה הבאה תהיה בעוד הרבה זמן חשבתי לעצמי.

. היא חברת ילדות שלי אבל מאז שהיא עברה דירה והקשר ניתק החברות שלנו התרחקה. אבל מאז ומתמיד היינו קרובות וכך גם עכשיו שום זמן נסיעה לא יעצור בי חשבתי לעצמי. כך עברה לה הנסיעה. במחשבות מייגעות ובלתי פוסקות.

הגעתי הביתה מוטשת. השעה הייתה שמונה בלילה. פתחתי את הדלת.

"שלום לך נסיכה" אמר לי דרק בגיחוך "אין לי כוח אליך!" אמרתי והכנסתי עצבים לקולי. לא היה לי מספיק כוח כדי לסבול אותו שוב! "בסדר הנה אני עוזב" מלמל "יופי תודה" חייכתי ועליתי במרץ לחדרי. כהרגלי נשכבתי על המיטה עם אפיסת כוחות ועייפות.

התחלתי להכין לי מיקס של שירים. בעיקר משמחים. לקחתי מכל הלהקות האהובות עלי ומכל הזמרים.

מחר זהו יומי הראשון ללימודים, לאחר שכולם התחילו לפני כמה חודשים אני עזבתי את כיתתי והתחלתי למשך תקופה קצרה ללמוד בבית עד שנתמקם. בתקופה הזו הצטרף לחיי אח גדול.

כן, אח חורג. מפתיע לקבל אח גדול מה? במיוחד כמתנה ליום ההולדת.

מצחיקה אותי המחשבה שיש לי אח. כל חיי חייתי כבת יחידה ופתאום צירפו לחיי אח נוסף.

אפשר להגיד שהוא די מציק ומרגיז אבל תכלס הוא די רגיש ונחמד. הוא מהנערים השובבים האלה שרק מחפשים צרות.

אבל הוא לא מהסוטים.

אפשר להגיד זאת  ככה

אם אכנס איי פעם אליו למחשב אני לא אראה שם תמונות לא לעניין, אם בכלל אפשר לקרא להן ככה.

 

סיימתי את הרשימת שירים. נתתי לדאגות לעבור בראשי. פחדתי ממה שהולך לקרות מחר ומאיך שיקבלו אותי. הרגשתי טיפה בודדה. ואני חושבת שמחר אני ארגיש זאת בצורה הכי חזקה.

מחר יהיה היום הראשון. היום זה היה הסוף ומחר ההתחלה. מעניין איזו התחלה זו תיהיה. את התשובה לזה איש אינו יודע, אפילו לא הילדים בבית ספר.

אני מקווה שאהבתם~

אני לא כל כך ~

אבל ההמשך שאני בעצמי לא יודעת אותו יהיה מעניין~

יש לי כבר את העלילה בראש D:

אז תהנו! אני מקווה שתחזרו בקרוב ;]

כי הפרק הבא הולך לעלות במהרה P:

ובקרוב יהיה עיצוב חדש אז יש למה לחכות ^__^

ו... זהו^^

אה... ואל תשכחו להגיב (:

זה פשוט מחמם את הלב 3>

ואם יש ביקורת אקבל אותה בשמחה אבל אך ורק אם זה ממקום שמבין ולא כדי להעליב.

עכשיו זהו~

 

שבוע טוב לכולם333> 

נכתב על ידי shirush :P , 5/9/2009 22:34  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר יתחיל הסיפור סופית D:::::


 

איזו מעפנה אני P:

לא כתבתי פוסט דמויות:\

ודרך אגב לפי הרוב שקבע XD יהיה פה סיפור על הג'ונאסים 333>

את הסיפור השני אני יעלה אולי בבלוג ניפרד ~

כדי להרגיע את עצמי P: (הוא פשוט סיפור שממש השקעתי בו אני כותבת אותו כבר חודשיים ^^"

בסיפור על הג'ונאסים אני ממש בהתחלה~)

הפוסט הבא שיהיה אמןןן מחר אלא אם שיעורי הבית שלי יגידו אחרת~ @$#!

מצטערת על העיקובים~

הפכתי לילדה ממש עסוקה עם תחילת הלימודים~

והאמת?

אני מאושרת מזה DDDD:

ותודה לכולכם על התגובות המקסימות

 

נ.ב

של צ'ע, שושו, לינוש,יובליי, גלגל (XD גלושש P:) וכמובן ברוששש~

דברו איתי P:

 

נכתב על ידי shirush :P , 4/9/2009 16:18  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshirush :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shirush :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)