לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Scoop


בלוג חדש שנפתח על אופנה עיצובים ועוד... ופה,כל מי שנכנס הופך למיוחד!:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

פוסט ראשון לאחר הפתיחה(: באנרים + כפתורים ועוד...


 



נכתב על ידי S.H Designs , 20/4/2009 23:22  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון לאחר הפתיחה(: באנרים + כפתורים ועוד...


 

אז היי לכולם,מה קורה?

אני מודעת לכך שאני מעדכנת פעם ב..פשוט יש עומס בבצפר וכאלה.

אבל תמיד אני מוצאת זמן בשבילכם ^^

הכנתי פה כמה באנרים בתור התחלה שתיראו מה הסגנון שלי וכאלה,

 ואתם יכולים להזמין כל מיני נושאים לבאנרים,כפתורים,לבחור מפורסמים או שמות,

 כי רק בזכותכם אני אדע מה להכין,אני רוצה שתאהבו את זה. תתחילו לשלוח חופשי,כתבות ורעיונות ונושאים ותתחילו להזמין דברים.

 אני רוצה לתת לכם את כל מה שתאהבו ואשמח אם תשתפו פעולה(:

וכן,אני מודעת לכך שהיום זה ערב יום השואה ולמטה,בסוף הפוסט אני אקדיש לזה כמה שורות וכמה דברים,

ובאמת שזה חשוב לי ואני ממש מרגישה את העצב.=\

טוב,אני מקווה שתהנו.

באנרים:

-Hilary Duff-

 

 

כפתורים:

-Hilary Duff 2-

 

   

  

 

באנרים:

-Just Jordan-

כפתורים:

-Just Jordan2-

 

-Miley Cyrus-
באנרים:




כפתורים:
 

  

-The Jonas Brothers-
כפתורים:

 
 
ובקרוב מאוד יהיו באנרים(:
-Mcfly-
כפתורים:

בקרוב יהיו גם באנרים(:
זהו בינתיים.


מקווה שאהבתם3>

 מחר אני אמשיך:]

ביי בינתיים וליל"ט לכולם.


 

נכתב על ידי S.H Designs , 20/4/2009 21:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש שנפתח(: - כנסו בהמוניכם!


נכתב על ידי S.H Designs , 12/4/2009 20:16  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  S.H Designs

בת: 31




145
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS.H Designs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S.H Designs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)