לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלואופ. <:


Avatarכינוי:  LieM\\RaWr(:

בת: 26

ICQ: 329478213 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

בו.



וואי המסיבה הזאת באה לי כלכך בדיוק בזמן הנכון. (:
אני כ'כ השתגעתי אתמול, עם אמה וכלזה. רקדתי כ'כ הרבה,
חשבתי רק על לשמוח. השארתי את כל הדברים הרעים בצד. <:
היה לי כזה כיף. זו הייתה אחת ה- מסיבות.
וחוצמיזה שבדרך חזרה היה צחוקים רצח וזה.D:
נראלי שהפכתי לסוגשל היפראקטיבית ברמות.XD
יאעי אני כפילה של אלין מהאחגדול.|עזבו|xd.
המסיבה הזאת עזרה לי קצת להשתחרר מהמצברוח הלא כזה טוב
שהיה לי בשבוע האחרון. ואני גם לא כזה יודעת מה עובר
עליי בזמן האחרון. אינלי מצברוח בשיט.
וילדים שפאקינג מעניינים לי תזרת וגם אתזה לא- 
מצליחים לעצבן אותי כ'כ מהר.
דנה? בדיוק כשאני הכי צריכה אותך- את נעלמת לי.3>.
ומחר אני הולכת לראות אותך אחרי איזה 5 ימים
ולתת לך פאקינג חיבוק שובר עצמות  כפרעלייך יפה שלי את.

אני מתה עלייך דנדו אהובתי (:
אני צריכה אנשים מסויימים, שיהיה לי אם מי לפרוק הכול,
שיהיו לצידי תמיד, שיעזרו לי. ודווקא מי שחשבתי שיהיה ליידי בזמן כזה?
הולך, ודווקא עכשיו, כשיש להם הזדמנות להוכיח לי שהם חברים
אמיתיים.
וכולם כ'כ מושפעים אצלי בכיתה שזה מגעיל.T_T '
לפחות ישלי ילדה אחת שאני יכולה לסמוך עליה תמיד.3>.
וגם עם כל הריבים שלנו וזה? היא אפעם לא תאכזב אותי.

כפרעליייייייה דנה שלי. [:
משתדלת להחזיר תגובות. ביי.
3>
נכתב על ידי LieM\\RaWr(: , 24/12/2009 14:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,856
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLieM\\RaWr(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LieM\\RaWr(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)