לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נתיב כתוב, אך רק חלקו גלוי לפני.


מעשה בקערה ומצקת. קערה- חיים שלמים. ומצקת- שאיתה אנו בוחשים ומעצבים. חשבתי על הכוחות הגדולים שטמונים בנו בתור מי שנבראו בצלם אלוקים. למי שיש כוח יש אחריות. מפחיד, מרנין את הלב אך קצת מציק לפעמים.

Avatarכינוי:  נקודה, אולי כזו של מבט.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

שגרה מבורכת(?)


 

שבוע טוב לכולנו!

 

השגרה היא דבר שלרוב נוטה לשעמם אנשים.

יום יום, נסיעה אל אותו המקום, עשיית אותם הדברים או לפחות באופן דומה.

קשה לי לשבת ולעשות את אותם הדברים בכל יום מחדש.

אז כן, עד עכשיו היה חופש ארוך מאוד, אין ספק בכלל. 

אפילו ניתן לומר שהחופש הזה, בגלל ימיו המרובים, הפך לשגרה בפני עצמה.

עוד לפני פסח, הייתי בפולין וממש מעט זמן אחר כך התחיל החופש הזה..היו כ"כ הרבה שבתות וימים טובים ולמעשה, בכל שנה מחדש, חופשת הפסח היא אחת המופלאות שנותנת לי המון כוחות להמשך הדרך.

מחר בעז"ה אני חוזרת ללמוד.

זו הולכת להיות תקופה ארוכה ולחוצה, מייגעת ושגרתית עד חנק.

כל הבגרויות החליטו לקשור קשר נגדנו ולהתקיים בבת אחת:P

כבר מחר ניתן לראות את תחילתה של התקופה הזו שרצוני היחידי הוא שתסתיים כבר.

 מתכונת בתנ"ך! ..

השתדלתי ללמוד בימים בהם היה לי מרווח נשימה כמובן, אבל דווקא השבת, אע"פ שכבר עברתי על החומר פעם אחת (מה שלא הספיק בכלל וזאת, רק בשל כמות החומר האדירה! ) והבטחתי לעצמי (כמעט) להקדיש את השבת הזו לחזרות על מה שאני ממש לא זוכרת, משראיתי את השמש היפה ומשהרגשתי את האוויר הנהדר שבחוץ, וויתרתי לעצמי והלכתי עם  משפחתי לבקר אצל סבא שלי פה בעיר.  עצם ההליכה במזג האוויר הזה הסבה לי עונג רב! (גם אם היה גשם בטח הייתי אומרת את זה, ורק משום שהאופציה האחרת הייתה ללמוד, ובאמת, שאחרי שכבר מצליחים להגיע לסוף החומר, גם אם זה שבועות אחר כך, אין כוח לעשות את זה שוב. 

בקיצור, הייתה בהחלט שבת נהדרת.

אולי וויתרתי לעצמי, אבל אני אקרא לזה "פרגון עצמי" חח

הלוואי והחומר נמצא איפהשהו שם..בקופסה המופלאה ששמה מוח.

 

יום העצמאות בקרוב, יום מיוחד נורא.

אבל קודם, יום השואה. ולאחריו, יום הזיכרון. 

כי ככה זה, זה מה שמייחד את עמ"י,

היציאה מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב.

חבלי משיח.

 

ושתהיה לכולנו,

 

שגרה מבורכת ורבת משמעות. (כי גם אם שגרה קיימת, אין אף יום דומה לקודמו אצל יהודי!)

 

 

 

נכתב על ידי נקודה, אולי כזו של מבט. , 18/4/2009 23:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנקודה, אולי כזו של מבט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נקודה, אולי כזו של מבט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)