לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. . .Round And Round It Goes


But Where It Stops Nobody Knows


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

המראהההההה


ואו
או שקיבלתי שכל או שבאמת אין לי זמן וכוח0.0
ראשמית הזנחתי
ושוב...
זה כנראה אומר שהכל טוב^^
טל בארץ!ים בריכה גג נוער טיולים..קיצר עשינו חיים בשבועייםפ שהיו..
ועכשיו....
%^^#^&*(*&)
שבת הזה..הזה>כל כך הרבה סידורים לפני ולחץ לא מהעולם הזה של אמאXD
ופגישות מפגרות שגוזלות חצי מהחיים >.>
שווה את זה!
הבגרות בלשון עברה דווקא בסבבה(פחדתי וחיכיתי לגרוע מכל)
נח..אין לי כוח יותר..אני יודעת שאני משעממת...
אז אדיאוס אמיגוס!נתראה בלפחות חודש!
נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 30/6/2009 07:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Semel ב-7/8/2010 01:28
 



פיפי שטח!+סוף שנה!+בגרות!


!@$%^)(_()&^#$@#%$_)&#!@%&)_^&!!!!!!
סוף שנה קרב ובא^^!
מסיבוחא בסיגנון VIP(מי שלא בא RIP XD)
שווווולללההההה בארץ!!!!!!טל^^"ביקור ממיאמי לישראלP=מחכים לנו ימי בילויים..ושבוע שלם של התנחלות חח
טיסה לקליפורניה!פיפי שטח טיפוסי הרים קייקים וקאלהXD!
נו ואוגוסט כנראה עבודה^^
בגרויות?!נשארה רק אחת בלשוןP=
טוב עד כאן נראה לי^^
~~~
אגב פיפי שטח0.0
זה נראה לי נושא מעניין מעוד.......
שמדעיג את כולנוXD
למי לא קרה(במיוחד למתגוררי אריאל החביביםXDוערים קטנות יחסית שיש שיחים!ושמרבים בהם..אהם..לשתות>.>....)
שיש צורך..ו...עם יש איך בקרבה XD.....
עד עכשיו המקומות הידועים לי.(לא בהחרך מניסיון אישיXD)..:
שיח
מאחורי עץXD
שדות-שדא סירפדים0.0(אל תשאלו..)
בקבוק XD( אני לא!?מול עיני הבקבוק הזה הוגשXDונזרק מקומה שניה....)
ים!
נחל!
נהר!
בריכה!XD
מאחורי בניינים...
בצד הכביש בדרך לאילתXDצריך לדעת את השעות לנסוע שבהם בכל קילומטר יש איזה מכונית חונה בצדXD
בין סלעים גדולים?
בין מכוניות(סיפורי צבאXD)
אממ..ברגע הנתון..לא עולה לי עוד כלום0.0

יש למישהו איך להשלים את הרשימה?^^

מתקבל בברכהXD

אנה ליהיות יצירתים!

~~~
הבגרות בהיסטוריה א'?
קלה..למי שלמד^^
ולמי שפיצול האישיות שלו הוא הרצל....
~~~
PEACE^^







נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 15/6/2009 18:15   בקטגוריות אופטימי, בית ספר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TheMB ב-15/6/2009 23:36
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Part Of The Problem,Not The Solution

בת: 32

ICQ: 207793564 




1,025
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPart Of The Problem,Not The Solution אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Part Of The Problem,Not The Solution ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)