לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  SuperDuper

גיל: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

איייייכס איזה תקופה מגעילה , שונאת מתולתלות .


 

מגעיל לייייייייי , הכל מתחרבש ודיכאון כל יומיים :\ 

כל ,"החברות" שלי מעצבנות אותי אחת אחת חוץ מהמתולתלות חחחחחחחחחחחח מצחיק קצת

קיצר בא לי להכחיד את כולם ! 

 

תגיבו למטה או משהו סתם פריקת עצבים שאין לי על מי להוציא חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי SuperDuper , 21/1/2011 20:56  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נובי גוד באיחור :) + ילדה שצריך להרוג !!!!


 

אז היה סילבסטר סבבה,יצאנו לאיזה מסיבה והיה בסדר.. כאילו התאכזבתי קצת הרבה...

לא התנשקנו בסוף, חח מפתיע...

אבל הזונה הזאת! וואי! 

היא חשבת שהיא הכייייייייייי יפה,מצחיקה,מדהימה,כוסית,שכוולם אוהבים,

שלכולם אכפת ממנה,שהשמש זורחת לה מהתחת,שהיא מרכז העולם,

שהיא נחמדה,שהיא מקובלת,שהיא פשוט מושלמתתתת

אז אז לא בובה רדי מהסרט שאת חיה בו. 

היא עולה לי על העצביםםםם, לא יכולה לראות אותה לא יכולה לשמוע אותו לא יכולה להיות לידה! 

חח כולם מרגיעים אותי אבל חלאס רציני שווה לשבת 20 שנה בכלא רק בשביל לדעת שמישהו כמוהה מת. 

 

הכל בזמן האחרון סבבה חוץ מהמטרד הזאת, היה לחברה שלי אתמול יומולדת והכי ניסיתי לעשות לה אותו כיף שבעולם..

עד שהכלבה הזאת באה ואי כל היומולדת שלה דיברה על עצמה הצטלמה קיצר חשה שזה היום שלה.

מה עושים עם יצור כזה מה? 

היא גם נימרחת על מישו שהיא יודעת שאני אוהבת מול הפרצוף שלי ... עאלק "חברה טובה" 

ואיתו דווקא הולך לי ממש סבבה התקרבנו כזה והיא תמיד באה והורסת......... 

 

גם החלטתי לעשות שינוי לשנה החדשה והבהרתי קצת את השיער, למרות שלא רואים ממש שינוי.. 

טוב קצת תמונות מהסילבסטר ואז נמשיך: 

 

 


 



 


 

 

ומאז תחילת החודש? היה די סבבה..

נהיה פתאום קר כזה חחח אני מתה על קור!! 

וכנראה ההורים התותחים שלי מארגנים טיסה בזמן הקרוב לסקי ...... החיים הטובים פשוט!! 

 

היה שגרה קצת משעממת והבנתי שאני צריכה לחדש..כאילו לא מרגיש לי 2011 בכלל

למישו יש רעיונות איך? חחח 

 

קיצר נשים טיפה תמונות מהזמן האחרון כדי שיהיה לכם מה להגיב ובגלל שהבלוג הזה נפתח כדי להיות מזבלה לתמונות :):) 

 


 


 



חחחחחחחח בצפר בראבק 

 


 

 

 


 

 

וזהו לעת עתה מתוקים, שיר ובייייי:) 

 

 

נכתב על ידי SuperDuper , 21/1/2011 20:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,800
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuperDuper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SuperDuper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)