לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדים למטה.



כינוי:  להָפסִיק לאֶכֹל עוגות

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

חזרתי.



סגרתי את הבלוג בגלל סיבות אישיות. אבל אני חזרתי ואני כאן. ואני ללא ספק - ממשיכה בניסיון הדפוק והבלתי ניגמר הזה להוריד את השומן העודף P=.

 

X X X

 

אזז... כידועע סופי שבוע לא ממש עוזרים לי להוריד קילוגרמים ו...

מחר חדר כושררר דחוף!

לחזור לארוחות המסודרות.

להפסיק לאכול שטויות.

 יאללה שיהיה לכולן שבוע מעולהה ובהצלחה (:





 

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 19/4/2009 01:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אני לא יודעת מה לכתוב.

אבל אני יודעת משהו אחד -  אני לא רוצה לכתוב על אוכל.

אני מחכה כבר ליום הזה שאני ירגיש סופסוף טוב עם עצמי, ולשם שינוי זה לא יהיה בהקשר לענייני אוכל.

שזה לא יהיה מצב רוח טוב בגלל שהצלחתי להחזיק מעמד בצום,

שזה לא יהיה בגלל ששרפתי 600 קלוריות וכו' וכו' ....

אני מחכה כבר ליום הזה שבו יעלה לי חיוך על הפנים,

שאני אצחק באמת ובתמים.

בלי העמדות פנים, בלי נסיונות להיות מישהי שאני לא.

 

X X X

 

אתמול יצאנו בערב.

היה טוב, והיה גם רע.

יצאנו והיה טוב כי הייתי עם חברות שלי והיה לי באמת כיף.

אני מתה עליהן והן חמודות וכיף לי איתן,,

והיה גם טוב כי כשהיינו כולם אצלי בבית הוא ואני היינו אצלי בחדר ו ... אהמ.. אהמ..

אל תרחיקו לכת עם מה שעשינו, התנשקנו בסך הכל, אבל זה היה כיף.

בקיצור ... ההרגשה הרעה שלי נובעת מהעובדה שיש לו חברה.

כן.

ואני משחקת את התפקיד של האחת שהוא בוגד בה איתה.

וזה נורא.

קדימה תקללו אותי, תגידו לי כמה אני נוראית ואיומה ושאין לי בושה.

אבל גם אני טעמתי את טעמה המר של הבגידה,

לא שזה נותן לי את הזכות לגרום למישו אחר סבל - ממש לא!

אתם מבינים, העיניין הוא שאני פשוט מנסה להגן על עצמי, זה הכל.

כי אני יודעת כמה זה רע מה שאני עושה.

אבל זאת הייתה רק פעם אחת - וזה לא יחזור על עצמו. אני לא ייתן לעצמי עוד פעם.

אני פשוט תמיד נופלת לרגליי אותם בנים 'אסורים' כביכול.

אותם בנים שאו יישברו את הלב שלי, או אותם בנים תפוסים, או אותם בנים שאין לי סיכוי איתם.

תיקראו לי חסרת מזל - כי זה בערך מה שאני /=

חח טוב אני מקווה שיבוא כבר מישהו נורמלי כי בנתיים אני יוצאת מדעתי.

 

X X X

 

המשך חופש מדהים לכווווולן (: אוהבת.

 

 

 

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 13/4/2009 23:10  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

עוד מעט הולכת לחדר כושר, בערב אני יוכל רק סלט וזהוווו.

כי אני שונאת שומן,

ואני שונאת להרגיש נפוחה

 

 

(איזה גוף ישלה!)

 

X X X

 

אני צריכה איזשהו חוקים שיחזיקו אותי מלאכול כמו פרה.

לפעמים כ'כ באלי לחזור להפרעות אכילה, אבל מי שהייתה שם (או מי ששם עכשיו...) ויצאה מזה יודעת

שלא שווה לחזור לשם תמורות שום הון שבעולם. כי זה חור, זה בור ותאמינו לי - אתן לא רוצות ליפול לשם.

הדרך לצאת קשה מאוד!

אבל... אני מרגישה שמנה עכשיו ועדיין קשה לי עם המצב הנוכחי שלי.

אבל אני לא אכנע.

אני אמשיך להילחם עד שאני יחזור להיות מה שהייתי פעם - בלי לחשוב על אוכל ועל רזון ולחיות חיים נורמליים סופסוף.

כן זה מה שאני רוצה יותר מכל דבר אחר עכשיו.

לחזור להיות נורמלית. לפניי המחלה הנוראית הזאת.

 

X X X

 

 

בנות ... תיהיו חזקות ותמיד תדעו מה אתן רוצות - ותשיגו את זה.

 

 


 

עריכה : 16:50 :

 

הלכתי לחדר כושר היום [= ... חזרתי לפניי שעתיים בערך.

 

הליכון - 300 קלוריות (ריצה + הליכה)

ספינינג - 200 קלוריות.

סה"כ 500 קלוריות.

אחרי זה עשיתי תרגילים לרגליים וכל מיני ...

300 כפיפות בטן! O=

הידד הידד P:

 

עכשיו אכלתי עוף, תפוחי אדמה (כף) ... אורז (כף) , 1 פרוסת לחם קל (33 קלריות) וסלט.

וזהו להיום.

היום כנראה אני ייצא בערב , [=

יעדכן בקרובב 33>

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 12/4/2009 11:42  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,803

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהָפסִיק לאֶכֹל עוגות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להָפסִיק לאֶכֹל עוגות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)