לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחת שיודעת


בבלוג אני אדבר על עצמי על החיים שלי מה אני עוברת כחלק מגיל ההתבגרות ודברים שמטרידים אותי (ויש הרבה) אבל לא רק בעיות אלה גם דברים על אופנה, עצות בדיחות וכל מה שיתחשק לי D:

כינוי:  APRIL_it's me

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

מכירים את זה?


שאתה מתחי לדבר עם מישהו במסינג'ר ואז הוא מפסיק לענות? לא בהכרח : היי מה קורה? וכאלה , אלה את מעיר על איזה משהו נגיד אתה מתחיל את השיחה: יואו החולצה שלבשת הייתה ממהמת היום.ואז הוא עונה לך.ואז אתה רוצה להמשיך את השיחה אבל הוא המשיך בשלו..וזה משגע אותי..האמתי שעכשיו אני מדברת ממקום של כעס אבל כשזה באמת קורה? אני ממש נעלבת..כאילו לא תמיד ממש זה תלוי מה , מי , מתי אבל זה מכניס אותך למן מצברוח מגעיל כזה שאתה לא מוצא את עצמך..
ובכלל אני ילדה ממש רגישה (לא מאלו שבוכים כל הזמן,למוגבלים)שאני ממש רגישה לדברים שאומרים לי ואחרי שקורים דברים אני חושבת למה הוא אמר לי את זה , ואם הוא אוהב אותי..וכל העודף רגישות לי להכל, גם בזה שאני ממש טובה בלקלוט אנשים ולדעת את האישיות שלהם, יכול ממש לשגע אותי כי בשניה המצברוח שלי יכול להשתנות בגלל שמישהו אמר ככה..אני יודעת על מי לשים פס אבל סך הכל חשוב לי שכולם יאהבו אותי..טוב כל אחד רוצה , ובסך הכל רוב האנשים אוהבים אותי ויש לי קשר טוב איתם..אבל אני לא מצליחה להרגיש את זה תמיד, שאני ברגעים של העלבה להגיד לעצמי הוא אוהב אותי וככה כל הביטחון שלי יורד..ואני חייבתלשפר את זה!
אתם מכירים את זה? או רק הרגישים שמבניכם?
נכתב על ידי APRIL_it's me , 9/4/2009 23:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג שממחח


אני ממש שמחה שאתמול היה לי תגובות לקטע...אני יודעת שזה גם בגלל שהבולג שלי חדש אז אפשר להכנס אליו מחדשים, אבל מה אכפת לי!
אני עוד מעט נוסעת עם כל המפחה למסיבת יומולדת לי! ולעוד בני דודים במשפחה..
אה! איזה כיף! אני אקבל הרבה מתנות ואתם לא! טוב לא כל כך הרבה אז אתם לא צריכים לקנא..D:
אני גרה בקיבוץ..עדיין לא מופרט, גם אם זה מפתיע אתכם..
וחגגנו את ליל הסדר..לפני ממש התרשתי , ביעקר בגלל ההופעה שאני אדפוק בערב! כי קניתי חולצה ממש יפה מקסטרו עם פחים וזה ממש מתאים לאביב..מה שכן גם עליתי לבמה להקריא עם אבא שלי ואחי הקטן (יהיה בקרוב 7, כן אני גדולה ממנו ב 8 שנים..) וזה נתן במה להופעה שלי..ראיתי איך התלהבו ממנה וגם בשולחן אמרו לי שהתלבשתי ממש יפה וגם שרזיתי! אוף אני שונאת שאומרים לי שרזיתי..כאילו אני יודעת שזו מחמאה..אבל זה מוריד את הבטחון לגמרי! מה קודם חשבת שאני שמנה?! אני יודעת שלא הייתי שמנה אף פעם לא תמיד הייתי שמנמונת ולקראת גיל ההתגברות מכיתה ז' ומעלה התחלתי להוריד כי גבהתי וגם אני מכירה עכשיו יותר את הגוף שלי אז אני יודעת מתי להפסיק לאכול וזה יותר מידי, אז התרגלתי מחמאות כאלה, אבל תמיד יש את הצביטה..בטוח שיש כמ שמזדהים..
טוב אני צריכה לכתוב את הברכות יומולדת כי אני היחידה בבמשפחה שיש לה כשרון בציור,עיצוב וכדומה (וזה נוראי לפעמים) אם הבנתם למה ואם לא..אין לי זמן עכשיו..תאחלו לאח שלי מזל טוב כי מחר יש לו יומולדת! רק אם בא לכם P:
חג שמיייח
נכתב על ידי APRIL_it's me , 9/4/2009 11:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש דנדש


האמתי? למרות שעד לרגע זה היה לי מצב רוח לא משהו עכשיו הוא השתפר...
אני מתרגשת! פתחתי בלוג חדש, וסליחה לכל האדישים
אני לא יודעת בדיוק איך בלוגים הולכים..איך מגיעים אנשים חדשים מתעניינים דווקא בבלוג שלי..
אבל אני ממש מקווה שיהיו כאלה..רק בשביל הרגשה טובה ותמיכה שקשה..
לא בא לי להגיד למשהי שאני מכירה שעשיתי בלוג, לא בא לי להחשף ושהיא תכנס לחיים שלי שלכם אני כן נותנת...היא חברה שלי - חברה רחוקה כזאת אבל אני לא עד הסוף פתוחה איתה וגם איתה יש לי מסכות..אם אף אחד אני לא גלויה עד הסוף יש לי תכונה זאת לא להראות את הכל אצלי..לא לתת לאחרים את התחושה שאני מסתורית , זה לא הכוונה הם לא בהכרח מרגישים..
עכשיו אני כבר די בטוח לא אגיד לה כי כתבתי כאן דברים שאולי יכולים לפגוע בה..
אני בעצם מתחבטת בשאלה בגלל שראיתי אצלה שהמגיבים שלה אני חושבת שרובם הם חברים שלה אז אני פוחדת שלכאן אף אחד לא יכנס..וחשוב לי שמישהו יכנס רק בשביל ההרגשה הטובה שחוץ משפרקתי רגשות -שיתפתי(כי ההורים ממש חסרי סבלנות לפעמים וזה משגע) יש סוג של טעם לכתוב..אתם תמיד מוזמנים לכתוב תגובה:) ואם מישהו מוכן להסביר לי קצת איך הולכים הבלוגים, גם טובג:(ואם לא אני אברר..חח)
זאת הייתה מן פגישת היכרות ביננו אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם קצת..פשוט זרמתי עם הכתיבה ואני מקווה שזה יצא קשור אחד לשני ..
נכתב על ידי APRIL_it's me , 9/4/2009 02:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAPRIL_it's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על APRIL_it's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)