לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

welcom to my life


welcom to my life people!!!1 ברוכים הבאים לבלוג שלי , של עצמי ושל אנכי :] מקווה שתהנו וכמובן תגיבו!

Avatarכינוי:  עדנוש היפה D:

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

שלום שלום אהוביי 3 >


למרות שאני לא מטורפת על מיילי סיירוס ,

יש לה שירים מעולים :)

ואני במיוחד אוהבת את the Climb 

 כי הוא מדבר על התמודדות עם מצבים

 ושתמיד צריך להמשיך הלאה ולהתמודד איתם

וצריך להמשיך להאמין ,

 כי תמיד יהיה עוד הר שצריך לעבור ,

ותמיד אנחנו ננסה לגרום לו לזוז ;)

 

The Climb

Miley Cyrus

 

I can almost see it, that dream I'm dreaming but,
there is a voice inside my head saying: you'll never reach it.
Every step I'm taking, every move I may feels,
lost with no diraction, my faith is shaking.

but I, I got to keep try, got to keep my head held high.

there is always gonna be another mountain,
I'm always gonna want to make it move,
always gonna be an uphill battle,
somtimes I'm gonna have to lose.
ain't about how fast I get there,
ain't about what is waiting on the other side,
it's the climb.

The struggles I'm facing,
the chanses I'm taking,
Sometimes by knock me down but,
no I'm not breaking.
I mey not know it,
but these are the moments that
I'm gonna remember most yeah,
just gotta keep going
and I,
I gotta be strong,
just keep pushing on.

'Cause,
there is always gonna be another mountain,
I'm always gonna want to make it move,
always gonna be an uphill battle,
sometimes I'm gonna have to lose.
ain't about how fast I get there,
ain't about what is waiting on the other side,
it's the climb.

there is always gonna be another mountain,
I'm always gonna want to make it move,
always gonna be an uphill battle,
sometimes you gonna have to lose.
ain't about how fast I get there,
ain't about what is waiting on the other side,
it's the climb.

Yeah ah ah ah , Yeah...

Keep on moving
keep climbing
keep your faith, baby..
it's all about
it's all about
the climb,
keep your faith
keep your faith

oh.
.

נכתב על ידי עדנוש היפה D: , 8/8/2009 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת


היי אנשים D:

אתמול היה לי יום הולדתתת !!!!!

 2.8 אההההההה !!

 

אני בת 13 לה לה לה  ^______________^

 

ברכות?? בתגובות !! תודה לכל מי שנותן ברכה זה רק מעלה לי את החיוך עוד יותר!

 

דרך אגב.. חוץ מבני משפחה ו-4 [!!!!!!] חברים אף אחד לא איחל לי מזל טוב :( בואו נשכח רגע מהמשפחה , כי זאת משפחה וכל המשפחה אמרה לי מזל טוב ושהם מאושרים..

אבל , החברים נפגעתי .. רק 3 חברות (עינת , מאי ונופר המתוקות) וידיד (איתי שזכר חח) אף אחד לא איחל מזל טוב , לא התקשר לא חיפש. נפגעתי במיוחד מחברה אחת... אף אחד לא מעניין אותי , אבל זה באמת הפתיע שדווקא היא , לא התקשרה.. והיא אמרה שאני החברה הכי טובה שלה ושאני כמו אחות שלה , נוו טוב..

כמו שאמרתי אף אחד לא מעניין אותי ...

הכנתי עיצוב ליומולדת :) בגלל שלא יהיה לי כוח להכין עוד עיצוב אז היומולדת ישאר די הרבה זמן חחח :)

 

נ.ב תגיבווו לפחות בפוסט היומולדת שלי , בפוסטים רגילים לא מגיבים אז לפחות בזה [!!!!!!!!]

 

3 > עדנוווו

נכתב על ידי עדנוש היפה D: , 3/8/2009 20:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,243
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנוש היפה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנוש היפה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)