לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

suicide is switching on the Self Distrustion Mode



Avatarכינוי:  Pathetic, Emotional,Sick

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

That Was the CRAZIEST THING


שמעתי שלשנוא כל כך הרבה זה לא בריא.... XD

חה!

חה!

וחה! ואני ההוכחה~!

כולם הסכימו פה אחד שיש לי הפרעה. כלשהי XP

 מתביישת? לא! הרי תראו אותי, אני דווקא חושבת שאני במצב רוח מרומם לא?

אולי טיפה יותר מדי 00

אני מתחילה לבכות מול חברות. מתחילה לבכות בשיעורים. בשירותים.

התקפי חרדה ובכי בגלל חוסר שינה וארוחות לא מאוזנות. אבל למי אכפת? עם להם לא אז למה שלי יהיה?

והדבר הכי כיף- מוציאה את העצבים על כל מי שחשוב לי (ולא על האלה שאני שונאת)

SOMETIMES I JUST WISH I COULD SAY EVERYTHING I WANT WITHOUT THINKING OF THE CONSIQUENSES

לפעמים אני מבקשת מאלוהים שאוכל להגיד כל מה שעולה לי בראש בלי לחשוב על ההשלכות

"אני שונאת את ההתנשאות שלך!"

"אני שונאת את הירידות שלך!"

"תפסיקי כבר לחוש!"

"די לחשוב שאת יותר טובה מכולם!"

"מתה להיות כמוך? ממש לא! אתה סתם בת ******!"

"תפסיקו להגיד לי מה לעשות! אתם לא יכולים להגיד אפילו אחד לשני כלום בלי שתתחילו לצרוח כמו מפגרים!"

"תפסיקי להתערב לי בפאקינג עניינים!"

"I HATE YOUR PITY"

והעיקר הוא שאני רק מבקשת מאלוהים שכשכולם יתחילו לקלל ולצרוח בחזרה אני אספוג כל פגיעה,

אהנה מהכאב (דהז'הוו? S:) ואצחק כמו מפגרת, בדיוק כמו שאני צוחקת עכשיו DDDDDDDDDDDDD:

 

חג שמח, פאקרס!

נ.ב- אה וזה שיר שמשום מה חריש אצלי כרגע, לא הכי קשור לפוסט הא?

 

אני שונאת תקליפ XP

Situations are irrelevant now.
She loves the way that I tease,
I love the way that she breathes.

I touched her ooh!
She touched my ahhh!
It was the craziest thing!

I love the girls who hate to love because they're just like me.
A certain girl, she took my hand, and ran it up her thigh
She licked her lips and pulled my hair; I fall in love for a night.

She can't behave,
And I'm just a slave.
Don't worry- I'll be gone when the morning comes.

Darling, what is going on?
Honestly, that never happened; lying is your favorite passion.
Leave me- go where you belong,
Higher heels and lipstick napkins, dying is your latest fashion.

The frustration, it's a regular thing
I hate the ones who love to hate because they're just like me.
A certain girl, she took her hand, and put in my lap
It's way too full, she said once you have me, you'll always come back.

She can't behave and, I'm just a slave,
Don't worry; I'll be gone when the morning comes.

Darling, what is going on?
Honestly, that never happened
Lying is your favorite passion
Leave me- go where you belong
Higher heels and lipstick napkins,
Dying is your latest fashion.

I know you love to insist, and all it takes is a kiss, and you just
Love to hate me.

You know you love all the lies, so don't act surprised that I just
Love to hate you.

I kissed your lips you pulled my hair it was the craziest thing.
I love the girls who love to hate. (Breathing)

(Whoa! ) Darling, what is going on?
Honestly that never happened
Lying is your favorite passion
Leave me- go where you belong
Higher heels and lipstick napkins
Dying is your latest fashion

Darling (leave me) what is going on?
Honestly, that never happened
Lying is your favorite passion
Leave me(darling) go where you belong
Higher heels and lipstick napkins,
Dying is your favorite PASSION!
נכתב על ידי Pathetic, Emotional,Sick , 29/5/2009 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות מהל"ג בעומר


IN UR DREAMS

נכתב על ידי Pathetic, Emotional,Sick , 17/5/2009 15:57  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

521
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPathetic, Emotional,Sick אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pathetic, Emotional,Sick ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)