לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בראשית ברא הרדל"פ את שנינות האנושות ואת דני הגיי


מין בלוג צחוקים כזה על מקפליי ועל דברים שקורים למקפליי. ברור שהדברים לא אמיתיים [אתם לא מפםגרים, נכון? XD] ואנחנו מקוות שהם יגרמו לכם לשעשוע..

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

ואוו שנים לא היינו פה :| .


 

ש ל ו ם .

יאו כמה זמן לא כתבתי פוסט..

כי לא היו לי עוד בלוגים חוץ מזה..

ולא היינו פה כמה.. 4 חודשים?

פשי מגניב יש לנו תיכף 1000 כניסות. כשעזבנו היינו ב800 בערך.

מי נכנס פה בינתיים?

אלוהים יודע D:

 

בכל מקרה, לא היינו פה כי ת'אמת?

די ירד לנו ממקפליי..

לא, הם לא עשו לנו שום דבר רע..

פשוט לי אישית [שחר] לא יוצא לשמוע שירים שלהם כ"כ בזמן האחרון.. ושלא נדבר על סירטונים.

בכל מקרה, תקף אותי ואת נועה התקף שימום שכזה, אז החללטנו לעשות עוד פוווסט.

 

אז מה אנחנו שומעות עכשיו?

יש תשובה די פשוטה לעניין.

מיי פיינגולד. [ונועה שומעת גם את חובי סטאר. כפרעל חובי סטאר.]

וכן, אני חושבת שהיא שרה יפה,

ולא, אני לא חושבת שהיא שרה גברי.

אני מאוהבת באשה הזאת זה לא מצחיק [ולא, אני גם לא לסבית.]

הכריזמה שלה, הנוכחות, הביטחון, הקול, העיבודים.

מ ד ה י מ ה .

אז כן, יצא שהקיץ הייתי נורא שקועה בה [10 פעמים באולפן כוכב נולד זה שקועה בה?]

ויש לה פורום רישמי שאני מנהלת,

והיא כבר מכירה אותי, ושלא לדבר על כמה שהמשפחה שלה מכירה אותי XD .

כן כן, המושפעות,

כן כן, המושפלות.

תגידו מה שתגידו, אני מתה על הילדה הזאת.

 

בכל מקרה, עד עכשיו זה היה פוסט נורא רציני, איפה הצחוקים?

 

אז לקראת גמר כוכב נולד עשינו השוואה בין מקפליי לכל אחד מ4 הפיינליסטים [נוו, היינו חיבות להכניס את לירן.]

אז אם אתם אוהבים מישהו ואנחנו יורדים עליו, לא לקחת ברצינות.

קחו בפנאן (:

 

אז... דאגי זה מיי.

למה?

השם משפחה של שניהם מתחיל בפ'.
לשניהם יש שיערות ג'ינג'יות
על שניהם שחר מטורפת ברמווות
לשניהם יש עיניים ירוקות
לשניהם יש חולשה לבאסיסטים

שניהם מ-א-ו-ד חכמייים.

 

רוני היא הארי

שניהם מתוקים כזה

שניהם לא באמת יודעים לשיר [שחף אם את רואה את זה לא לרצוח אותי.]

שניהם יחסית בישניים [יחסית לשאר]

לשניהם אי אפשר למצוא ת'מוח כי לחפש דבר כזה קטן בכאלו ערמות שיער זה בלתי אפשרי

לשניהם יש עיניים מדהימות

לשניהם יש תלתלים חוץ מלהארי. XDD

 

דני הוא לירן

שניהם ממש ממש חכמים

לשניהם יש [או היו..] חברות מ כ ו ע ר ו ת . [רימון אם את רואה את זה.. הכל משנאה אלייך!!]

שניהם סטלנים

שניהם סנובים

שניהם מנסים לכתוב שירים. אז מה אם דני מצליח ולירן לא? העיקר הכוונה! (:

 

 

ולדי הוא טום

האמת שלא מצאנו אפילו סיבה אחת למה זה נכון.

חוץ מזה ששניהם באו מאירופה [כמו כל מקפליי..]

סתם הם האחרונים שנשארו אז... טום נדפק. חחחחחחחח

 

אני לא בטוחה אם נעשה עוד פוסטים,

אבל מה שחשוב באמת?

זה להצביע פיינגולד בגמר- לעתיד טוב יותר!! חחח

כי באמת באמת הכי מגיע לה.

 

אגב,

הפורום שלה:

www.meifinegold.com/forum

הסירטון שהכנו לה לגמר:

www.youtube.com/watch?v=5VDv5z9ZOxY

 

אז אני מודעת לזה שיצא לנו פוסט מצחיק מינוס,

אבל לא איכפת לי.

לא, אני ונועה לא איבדנו ת'שנינות..

פשוט אנחנו שומרים אותה לריבים עם פורום עדי הימלבלוי.

חחחחחחחחחחחחחחח

 

יאללה צ'או אנשימוווס. 3>

נכתב על ידי , 26/8/2009 11:23  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,541
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לradlap אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על radlap ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)