לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ~Me and My Self~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

הדמעה שנוטפת על הקבר...


הגוף עוד חם,

על האבן הקרה,

לבושה בשמלה בהירה,

אבל לא בהירה מידי, שלא יראו את עורי החיוור.

הכל מסביב נהיה חשוך,

סגורה בלי יכולת לנוע,

רוצה לצעוק, לקום ולהגיד שיפסיקו,

אבל זה לא עובד,

הם לא שומעים, ואני ממשיכה

לרדת,

 לקבר שלי...

 

אזכרה, הלכתי היום לבקר את סבא שלי, כבר שלוש שנים אני הולכת לבקר אותו,

לא לבד, עם כל המשפחה ולפחות עשרה גברים כדי שיהיה מניין.

מסתכלת מסביב, הכל קר ומרגיש נורא חשוך...

 

אני עוד הולכת לבקר אבל מה עם האחרים?

מי בא לבקר אותם?

נישאר בכלל מי שיבקר?

ואם כן, למה הם לא באים?

 

היסתכלתי מסביבי על אלפי האבנים שחקוקים בהם השמות של אלו שהיו ואינם.

האבק מוחק את הכתוב כמו שהאדם ששמו נכתב נמחק מעולמנו.

למה אף אחד לא מנקה לו את הקבר?

לאף אחד ממשפחתו לא אכפת שכבר בקושי רואים את שמו של אהובם?

הם בכלל באים?

הם יודעים באיזה מצב ביתו החדש של אהובם נראה?

 

שאלות חדשות הציפו לי את הראש...

האם גם לי אף אחד לא ינקה את הקבר?

אם אני ימות בגיל מבוגר ובסדר הנכון,

לפי החישוב שלי אני ישאר לבד,

אמי, אבי, שני אחי הגדולים...

מה אם אני לא יתחתן? ולא יהיו לי ילדים?

(שזאת איש לא יבטיח לי)

מי ינקה לי את הקבר?

מי יבכה עליי?

למי באמת יהיה אכפת שלא יקבל שיחת טלפון מימני בבוקר?

למי זה יהיה משנה אם הוא לא יקבל דרישת שלום מימני?

למי?

 

כשיש לך משפחה רואים בכל מקום את החיסרון שלך,

בעיקר בדברים הקטנים

מספר המגבות שמצטמצם באמבטיה,

מספר מברשות השיניים,

הכיסא האהוב, כוס הקפה האהובה?

מי ישים לב שאני לא צריכה יותר מגבת?

או מברשת שיניים?

לא צריכה מקום לשבת

ושאני גם אף פעם לא יהיה צמאה?

 

מדמיינת את עצמי מחכה שמישהו יבוא, אבל הוא לא בא.

איפה הדמעה שנופלת על האבן הקרה שתהיה ביתי החדש?

האם היא תגיע?

 

האם עוד כמה שנים תהיה ילדה שתרחם על האישה "הישנה" ליד יקירה

עם הקבר מאובק, קורי עכביש בין מילות השם?

האם גם לה יהיו כל השאלות האלו בראש?

 

ככה יצאתי מבית הקברות בסערת רגשות מפחד מהעתיד הלא ידוע

במחשבות החמצה שנולדתי אחרונה...

 

 

ME

 

 

*לא קשור בכלל לכל המחשבות שלי כרגע, שיהיה לכולם חופש נעים,

תבלו, תהנו, תצחקו,ותנצלו את החופש לטובה...

אני לפחות ינסה

 

 

נכתב על ידי ~Me and My Self~ , 19/6/2009 18:49  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטלי*נט בלוג D: ב-31/7/2009 20:20
 



מתי זה קרה? מתי כולנו נהיינו חרשים?!


מתי הפסקנו להקשיב למילים?

לרגש שאומר?

לדמעה שעל הלחי?

למילים החדות כסכין?

 

מתי הפסקנו

לחפש את המילים בגוגל רק לגלות מה הן אומרות?

ממתי התחלנו

להקשיב רק למוזיקה?

למחיאות כפיים?

לראש הזז מצד לצד?

 

מה לא משנה מה יש בשיר?

מה מאחוריו?

מה המשמעות שלפיה הוא נכתב?

רק המוזיקה הקיצבית

אולי תהנה מאותו שיר רק לרגע,

אבל שיר באמת טוב יתנגן לך בראש כל החיים...

 

 

אל תבינו לא נכון, חשוב לחגוג ולשמוח אבל ישנהם מלא אנשים שהפסיקו להעריך את

הדבר החשוב באמת,

כל המלחינים המוכשרים עם השירים המדהימים שכל מילה משפיעה עלייך כל כך.

 

אין לי במחשב טרנסים, מזרחית והיפ הופ ופופ שכל מה שיש שם זה

זה הרצון של הזמר שהDJ ינגן את השיר שלו בבר מצווה שלך.

איפה השירים עם המשמעות?

אנשים ישבו ושפכו את הלב, וגם הצליחו בכך,

תפתחו את האוזניים, את הלב, את הנפש

תפסיקו להיות אטומים!

"את סתם מכניסה את עצמך לדיכאון" אמרו לי.

אבל זאת טעות, אני מכניסה את עצמי

לעולם האמיתי,

לפעמיים החיים חרא, לפעמיים הם שמחים אבל צריך להיות מודעים לכל סוגי החיים גם

אם הם מדכאים...

 

אם אתם רוצים לצאת מהבועה שהכל מסיבות ובאמת מכל הלב

לתת לשיר לסחוף אותך תסתכלו ברשימת שירים שיש לי ברשימות,

לא תמצאו שיר אחד שאין לו משמעות, בעיקר בעיניי אבל בכל זאת...

 



הוא המלאך שלי, לא יודעת מה איתכם...

 

 

עד הפעם הבאה שמשהו יציק לי...

 

ME

 

 

 

נכתב על ידי ~Me and My Self~ , 14/6/2009 20:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~Me and My Self~ ב-19/6/2009 18:49
 





799
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Me and My Self~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Me and My Self~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)