לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

every day is a new beginning



Avatarכינוי:  Im a Woman

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

אומץ


בשבוע שעבר הייתי צריכה אומץ כדי לדבר איתה ולספר לה מה עובר עלי.

למרות שזה בכלל לא היה קשור אליה היה לי קשה לעזור את האומץ ולספר לה מה אני מרגישה. 

היום , היום אני צריכה אומץ. אני צריכה אומץ כדי בכלל לשלוח לו הודעה. הוא ער, אני יודעת. אנחנו בכלל לא מדברים. כבר תקופה ארוכה .
אבל אני רוצה שנדבר. אני עוד זוכרת איך הוא אהב אותי כל כך לפני שנתיים  ואיך לא שמתי עליו.. טיפשה. 
אני כל כך הייתי רוצה לדעת מה הוא מרגיש כדי לא לצאת הסתומה .. 
לפעמים אני בכלל אומרת לעצמי שחיים רק פעם אחת ואני פשוט מפסידה שאני לא מתקשרת. שאני לא שולחת הודעה
לפני חודשיים השפלתי את עצמי קצת איתו.. שלחתי לו סתם כמה אותיות כשהייתי שיכורה ,
אחר כך דיברנו קצת אחרי כמה זמן התראינו שוב ועוד הפעם תוקפת אותי ביישנות שאני לידך.
אני לא מוצאת את עצמי או מה לומר.
מה זה אומר עלינו? זה טוב? 
תמיד הלכתי עם מי שהיה לי ביטחון איתו שלרגע לא חשבתי על מה לומר שאני איתו
פתאום יש אותך. זה שונה לי, אני לא יודעת אם אני מתביישת ומובכת לידך כי אני כל כך 
רוצה אותך או כי פשוט אתה לא מתאים לי.
אתה כל כך אמיץ. כמה שלא רואים את זה עליך בהתחלה. איך באת ואמרת לי
ישר בפנים את כל מה שהרגשת אלי. אני יודעת שלא תיצור איתי קשר גם אם ממש תרצה
כי אתה נפגעת ממני בעבר. 
אוף עם זה!

נכתב על ידי Im a Woman , 9/9/2012 01:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז הבנתי


הבנתי שאני צריכה. הבנתי שאני צריכה לעסוק בעשייה כדאי לצאת מאיפה שאני נמצאת

ואני עושה את זה. אפילו קצת טוב לי 

כשרע לך אתה צריך לדעת להתעלות על עצמך ולעשות בכל זאת.

לצאת, להתפתח, לגדול, לצמוח, לצחוק למרות שאין חשק.

 

 

בנושא של חברים שלא יוצרים קשר אם אתה לא יוצר. החלטתי שאני אמשיך ליצור איתם קשר 

למרות האגו והעניינים. אני בפתח של תקופה חדשה בחיים שלי ואני אכיר עוד הרבה אנשים .

אני מקווה שאפול על טובים יותר. זה לא קטע של טובים יותר. זה קטע של כאלה שאהיה יותר משמעותית עבורם.

 

 

 

נכתב על ידי Im a Woman , 4/9/2012 18:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





835
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIm a Woman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Im a Woman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)